گوناگون 11:04 - 29 مرداد 1393
یک ماه پس از انتقال مهاجم اروگوئه‌ای پیشین لیورپول به بارسلونا، سران این باشگاه سرانجام مراسم معارفه گران‌ترین خرید تابستانی خود را برگزار کردند.

به گزارش مشرق، مراسم معارفه لوئیز سوارز شب گذشته (سه‌شنبه) پس از یک ماه از پیوستن او به آبی‌واناری‌پوشان کاتالونیا برگزار شد و او در حضور خوسپ ماریا بارتومئو و آندونی سوبی‌سارتا (رئیس و مدیرورزشی باشگاه) به طور رسمی پیراهن شماره 9 بارسا را تحویل گرفت.



به گزارش نشریه مارکا، در این مراسم جوردی مستره، نایب رئیس باشگاه بارسلونا رقم دقیق قرارداد سوارز با کاتالان‌ها را 81 میلیون یورو و غرامت فسخ آن را 200 میلیون یورویی اعلام کرد.



مستره همچنین اعلام کرد که بارسلونا در شرایطی توانسته سوارز را با 81 میلیون یورو از لیورپول جذب کند که غرامت فسخ قرارداد او با قرمزپوشان مرسی‌ساید 95 میلیون یورو بوده است. وی همچنین فاش کرد که مذاکرات بارسا با لیورپول برای جذب سوارز پیش از جام جهانی 2014 و جنجالی که مهاجم تیم ملی اروگوئه با گاز گرفتن شانه جورجو کیه‌لینی (مدافع تیم ملی ایتالیا) به راه انداخت، آغاز شده است. از قرار معلوم سوارز در بارسلونا همان حقوقی که در لیورپول می‌گرفت، یعنی 160 هزار پوند در هفته دریافت خواهد کرد.



سوارز 27 ساله که دو شب پیش در جام خوان گامپر اولین بازی خود را برای بارسلونا انجام داد، ماه گذشته به آبی‌واناری‌ها پیوست اما به دلیل محرومیت سنگینی که فیفا برای او به خاطر گاز گرفتن کیه‌لینی در نظر گرفته بود اجازه شرکت در هیچ رویداد مرتبط با فوتبال را نداشت هرچند این محرومیت هفته گذشته توسط دادگاه داوری در ورزش تنها به بازی‌های رسمی بارسلونا و تیم ملی اروگوئه محدود شد.

4518928
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است