سیاسی 16:36 - 17 مرداد 1399
رئیس اداره قوانین، امور حقوقی و مجلس ارتش جمهوری اسلامی ایران با جلیل مالکی، رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز دیدار و گفتگو کرد.

دیدار رئیس اداره قوانین ارتش با رئیس کانون وکلا

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، سرهنگ یعقوبی در این دیدار با تبریک انتصاب جلیل مالکی به ریاست کانون وکلای دادگستری مرکز، بر تداوم و ارتقای سطح همکاری های اداره قوانین، امور حقوقی و مجلس ارتش با هیات مدیره کانون وکلا تاکید کرد و افزود: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در حوزه قوانین و امور حقوقی با بهره‌گیری از کارکنانی متخصص و متعهد در این حوزه و اشراف حقوقی بر روند کلیه فعالیت ها و ماموریت های مرتبط با حوزه امور حقوقی، به جایگاه مطلوبی رسیده و تعامل با نهادهایی همچون کانون وکلا بر ارتقای سطح امور حقوقی ارتش تاثیر ویژه‌ای خواهد داشت.

در ادامه این دیدار، جلیلمالکی، رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز نیز ضمن تشکر از حضور سرهنگ یعقوبی و هیات همراه وی در کانون وکلا گفت: این کانون با سابقه تقریبا صد ساله و شصت و هشت سال استقلال به عنوان معتبرترین مرجع حقوقی حرفه ای در کشور مطرح می باشد که قوی ترین حقوقدانان کشور در آن حضور دارند.

گفتنی است، در ادامه این دیدار برخی از مهمترین محورهای همکاری مشترک اداره قوانین و امور حقوقی و مجلس ارتش و کانون وکلای دادگستری مرکز به بحث و بررسی گذاشته شد.

انتهای پیام

 


10656813
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» مهمانپرست گفت: جلسه شورای امنیت دستاورد بزرگی برای کشور ما و شکست مهمی برای صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها بود.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» موشک‌ها و پهپاد‌هایی که از ایران به سمت سرزمین‌های اشغالی حرکت و در ادامه اصابت کرد، بزرگترین عملیات پهپادی جهان را به نام ایران ثبت کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» ترابی گفت: فشار روانی به صهیونیست‌ها در زمان پاسخ ما بسیار سنگین و سخت بوده است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مجلس گفت: عبور دادن موشک‌ها و پهپاد‌ها از گنبد آهنین رژیم صهیونیستی کار بسیار خارق‌العاده‌ای بود.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» منابع خبری از شنیده شدن صدای نسبتا شدید در شرق استان اصفهان و هدف قرار گرفتن چند ریزپرنده ناشناس خبر داده‌اند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» منابع خبری از شنیده شدن صدای نسبتا شدید در شرق استان اصفهان خبر داده‌اند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» منابع خبری از شنیده شدن صدای نسبتا شدید در استان اصفهان خبر داده‌اند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: اجرای حکم بهینه‌سازی مصرف انرژی در برنامه هفتم توسط دولت سالانه بیش از صد میلیارد دلار درآمد برای کشور دارد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» حسین امیرعبداللهیان عصر پنجشنبه به وقت محلی با آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل دیدار و گفتگو کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» حسین امیرعبداللهیان عصر پنجشنبه به وقت محلی با آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل دیدار و گفتگو کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است