فرهنگی‌هنری 14:27 - 31 شهریور 1393
یادبود شهید محمودرضا بیضایی
این بازی که بدون حامی مالی و توسط طراحان و برنامه نویسان انقلابی تهیه و هدیه به روح پاک شهید محمودرضا بیضایی و دیگر مدافعان حرم شده است.

بازی ایرانی آخرین مصاف (The Last Battle) منتشرشد + دانلود
به گزارش فرهنگ نیوز ، بازی آخرین مصاف  (The Last Battle) که یک بازی تحت سیستم عامل ویندوز می باشد توسط موسسه جنبش مصاف ایرانیان با هدف حمایت از مردم مظلوم عراق،سوریه و غزه تولید شده است.
 
این بازی در ژانر تک تیرانداز (Sniper) و به صورت رکوردزنی در 3 مرحله تولید و در تاریخ 11 سپتامبر 2014 در اعتراض به حمایت غرب از رژیم کودک کش اسرائیل و گروه تروریستی تکفیری داعش انتشار داده شده است.
 
این بازی بدون حامی مالی و توسط طراحان و برنامه نویسان انقلابی زیر نظر موسسه جنبش مصاف ایرانیان تهیه و تولید شده و به صورت رایگان منتشر می شود.
 
همچنین این بازی هدیه می شود به روح پاک شهید محمودرضا بیضایی و دیگر مدافعان حرم
 
نام بازی: آخرین مصاف  (The Last Battle)
 
پلتفورم : pc
ژانر: Sniper
زبان : Persian
تاریخ انتشار : 11 سپتامبر 2014
 
ناشر: جنبش مصاف ایرانیان
 حمایت توسط : -
درجه بندی سنی : +12
 
دانلود با لینک مستقیم  | با حجم 52  مگابایت
 
پسورد در صورت نیاز  : www.masaf.ir

4771521
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مجموعه نمایشی «اعتبار» با هنرنمایی رضا توکلی، نیما شاهرخ شاهی، افسانه ناصری، غلامرضا اوصانلو از جمعه ساعت ۱۹ پخش و روز بعد ساعت ۱۰:۴۰ بازپخش می‌شود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» یکی از آن مساجدی که به دستور امام زمان (عجّ) ساخته شده، مسجد مقدس جمکران است که دارای اهمیت و جایگاهی بزرگ در میان مردم است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» دختر سعید راد بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون، آخرین وضعیت این هنرمند در بیمارستان را تشریح کرد و از ادامه بستری او در بیمارستان خبر داد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» حجت‌الاسلام حسینی نیشابوری گفت: دشمنان اصرار دارند بگویند قرآن اولویت جمهوری اسلامی و مردم ایران نیست.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» نصیریان بازیگری با پیشینه تئاتری است که در طول سال‌های فعالیتش در سینما در فیلم‌های ارزنده و مهمهی نقش‌آفرینی کرده است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» بر اساس آمار، ۳۲۴ هزار و ۵۶۳ نفربازدید از موزه‌ها، پایگاه‌های میراث ملی و جهانی و اماکن فرهنگی تاریخی سراسر کشور انجام شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» در شب نزول قرآن، دعا و استغفار، شبکه‌های سیما مراسم شب‌های قدر را از اماکن مقدس و معنوی به صورت ویژه و از نقاط مختلف کشور پخش می‌کنند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» همان‌گونه که انتظار می‌رفت، استقبال از سینما‌ها با شتاب بسیاری دنبال می‌شود و علاوه بر شکستن چندین رکورد، گیشه هم اختلاف خود را با مدت زمان مشابه سال گذشته، بیشتر کرده و به رقم ۷۶ میلیارد تومان رسیده است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» حرم امیرالمؤمنین حضرت علی علیه‌السلام برای ایام شهادت آن حضرت سیاهپوش شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» تلویزیون امروز فیلم‌های مختلفی مانند «مردی از کنتاکی»، «تنگه ابوقریب»، «سرقت»و «خزنده» را راهی آنتن شبکه‌های سیما می‌کند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است