استانی 05:48 - 01 مرداد 1393
مدیر واحد عمران معاونت فرهنگی شهرداری شیراز خبر داد
مدیر واحد عمران معاونت فرهنگی شهرداری شیراز گفت: 54 پروژه عمرانی در معاونت فرهنگی شهرداری این شهر در حال اجراست.

اجرای 54 پروژه عمرانی در معاونت فرهنگی شهرداری شیراز

علینقی رحمانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: واحد عمران معاونت فرهنگی از سال 91 با تدبیر شهردار شیراز تشکیل شد.

وی افزود: اعتبارات عمرانی فرهنگی سال 90 معادل 8.5 میلیارد تومان بوده که در سه سال اخیر به 107 میلیارد تومان رسیده و این به معنای 12 برابر افزایش اعتبار است.

رحمانی اضافه کرد: تعداد 54 پروژه در سال جاری در برنامه ما وجود دارد که از این 54 پروژه، 21 پروژه در حوزه گردشگری، 17 پروژه امور فرهنگی، 12 پروژه اجتماعی و چهار پروژه ورزشی است.

وی خاطرنشان کرد: تمام این پروژه‌ها یا در مرحله اجرا و یا در مرحله طراحی است.

رحمانی ابراز داشت: پنج کتابخانه، باغات خانواده، ورزشگاه‌های مناطق مختلف، سالن‌های غیرتوپی، فرهنگسرای علمدار، فرهنگسرای پارک نهالستان با 3 هزار و 600 مترمربع مساحت، فرهنگسرای دروازه کازرون با یک‌هزار و 200 مترمربع متراژ و پنج باب زمین چمن مصنوعی در حال اجرا بوده و میانگین پیشرفت آنها بین 50 تا 80 درصد است.

به گفته وی، نظارت و اجرای بخشی از این پروژه‌ها را واحد عمران معاونت فرهنگی بر عهده دارد و بخشی دیگر با هماهنگی مناطق ده‌گانه شهرداری شیراز هدایت می‌شوند.

این مسئول ادامه داد: واحد عمران معاونت فرهنگی شهرداری شیراز همچنین تعمیرات و نگهداری اماکن در حال بهره‌برداری اعم از 20 فرهنگسرا، 9 مجموعه ورزشی، قرائت‌خانه‌ها و باغات خانواده را بر عهده دارد.


4302793
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است