استانی 20:07 - 30 آذر 1393
فرمانده ناحیه مقاومت پردیس:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پردیس گفت: شیعه در سایه برپایی آیین‌های عزاداری بصیر، بالنده و همچنان لبیک‌گوی امام حسین (ع) می‌ماند.

شیعه در سایه آیین‌های عزاداری بصیر و بالنده می‌ماند

به گزارش خبرگزاری فارس از پردیس، محمدرضا توسلی عصر امروز در حاشیه برگزاری آیین سوگواری سالروز رحلت جانگداز ختمی مرتبت، حضرت محمد مصطفی(ص) و شهادت کریم اهل بیت، حضرت امام حسن مجتبی (ع) که با راهپیمایی دسته‌های عزاداری بسیجیان شهرستان در حضور امام جمعه پردیس، امام جمعه موقت شهر و دیگر مسئولان شهری و شهرستانی همراه شد، اظهار داشت: امروز بسیجیان پردیس عزادار رحلت پیامبر اکرم (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا (ع) بودند.

وی ادامه داد: بر اساس مصوبات قرار بود این راهپیمایی با حضور نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان برگزار شود که احتمالاً عوامل انتظامی به دلیل بروز برخی مشکلات موفق به حضور در این مراسم نشدند.

توسلی اضافه کرد: امروز برودت دما و بارش برکت آسمانی برف نیز مانعی مقابل جوانان غیور، انقلابی، ولایی و عاشق اهل بیت (ع) پردیس نشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پردیس افزود: این شاید به نوعی نشانگر آن است که شیعه و بسیجی واقعی کسی است که نه تنها برف و باران، بلکه اگر از آسمان سنگ ببارد نیز پشتیبانی از ولایت و رهبری را رها نکرده و تا آخرین قطره خود مقابل دشمنان و بدخواهان می‌ایستد.

به گفته وی در آیین سوگواری امروز غربت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت مظلومانه آن حضرت در دیدگان همه نمود یافت تا بسیجیان راهی خیابان‌های برف گرفته و هوای سرد شوند و در رسای غربت آن امام همام اشک ریخته و عزاداری کنند.

توسلی ادامه داد: حضور امروز جوانان پرشور بسیجی و سپاهی شهرستان پردیس به مانند همایش عظیم راهپیمایی عزاداران حسینی (ع) در اربعین امسال حاوی پیام‌هایی روشن، قاطع و صریح بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پردیس اضافه کرد: در این پیام بیداری، بصیرت و بالندگی شیعه بیش از گذشته نمود یافته است.

وی تصریح کرد: امروز شیعه بیدارتر و قوی‌تر از گذشته به دشمنان خود اجازه نمی‌دهد تا موانع ایجاد شده از سوی آنها سد راهی برای عشاق اهل بیت (ع) شود و جوانان شیعه تا ابد لبیک‌گوی امام حسین (ع) و امام حسن (ع) می‌مانند.


5461355
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است