ورزشی 07:10 - 07 آذر 1394
روزشمار فوتبال ایران – 7 آذر
در سال 90 و جریان بازی استقلال و سایپا مهر کرج، مجتبی جباری و جاسم کرار به خاطر زدن ضربه ایستگاهی درگیری لفظی پیدا کردند که این آغاز حاشیه‌های این مهاجم عراقی در ایران بود.

آغاز مشکلات جاسم کرار در استقلال با درگیری با مجتبی جباری

به گزارش ایسنا، در سال 90 و در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی مسابقات جام حذفی استقلال تهران با یک گل مقابل سایپا مهر کرج به برتری رسید تا ضمن صعود به مرحله بعد حریف پرسپولیس شود. در این بازی آبی‌ها با سه گل حریف سنتی خود را شکست دادند.

اتفاق جالب این بازی زمانی بود که مجتبی جباری و جاسم کرار به خاطر زدن ضربه ایستگاهی با یکدیگر درگیر شدند. پس از این بازی مجتبی جباری انتقاد بی سابقه ای نسبت به پرویز مظلومی و باشگاه استقلال انجام داد و عنوان کرد اگر کرار در این باشگاه بماند، حاضر نیست یک دقیقه هم در استقلال بماند. isna.ir/fa/news/9009-05029

در هفتم آذر سال 92 در دیداری دوستانه که با اهداف خیریه انجام شده بود، پیشکسوتان میلان با نتیجه‌ی 3 بر یک مقابل پیشکسوتان پرسپولیس به برتری رسیدند. برای پیشکسوتان پرسپولیس امامی‌فر و برای میلان کریستیان لانپینوچی، دنیل ماسارو و استفانو ارانیو گلزنی کردند.

در سال 82 تیم ملی فوتبال ایران در ورزشگاه آزادی و در مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی با تک گل علی دایی لبنان را شکست داد.

در سال 86 در حالی که فوتبال ایران در مراسم برترین‌های فوتبال قاره در سال 2007 سه نماینده داشت وحید شمسایی به عنوان بهترین بازیکن فوتسال آسیا وتیم ملی ایران هم به عنوان بهترین تیم ملی فوتسال قاره انتخاب شد. این در حالی است که امیر قلعه‌نویی دیگر نامزد ایرانی که شانس دریافت عنوان برترین مربی آسیا را داشت، نتوانست به این عنوان دست یابد.

در سال 88 و از هفته پایانی لیگ‌برتر استقلال صمد مرفاوی با نتیجه سه بر دو مقابل پیکان شکست خورد. پرسپولیس هم که میهمان سپاهان بود با حساب دو بر یک مقابل این تیم شکست خورد تا سپاهان قهرمان نیم فصل شود.

در سال 89 تیم‌ فوتبال استقلال توانست در ورزشگاه تختی انزلی با نتیجه یک بر صفر ملوان را شکست دهد. تک گل این بازی را حنیف عمران‌زاده در دقیقه 42 به ثمر رساند.

انتهای پیام


7436743
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بعضی از تیم‌های رده‌های پایین جدول خودشان را پیش باخته برابر سرخپوشان می‌بینند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم صنعت نفت آبادان بعد از دریافت گل اول متلاشی شد و نتوانست جبران کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های سری آ مزد عملکرد درخشان خود در فصل جاری مسابقات اروپایی را گرفتند و یک سهمیه برای لیگ قهرمانان اروپای سال آینده به این لیگ اضافه شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال با انجام ۳ دیدار امروز پیگیری می‌شود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم بایرلورکوزن رکورد شکست ناپذیری در فوتبال اروپا در قرن ۲۱ را جابجا کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم های رم، آتالانتا و لورکوزن به جمع 4 تیم برتر لیگ اروپا راه یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های فیورنتینا و استون ویلا موفق شدند به جمع ۴ تیم برتر مسابقات لیگ کنفرانس اروپا راه یابند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: مربی‌ای نیستم که باخت را گردن کسی بیندازم و خودم شکست برابر پرسپولیس را به گردن می‌گیرم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره آخرین وضعیت مصدومیتش توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نتیجه ۳ بر هیچ یک نتیجه عالی در فوتبال حساب می‌شود و از عملکرد بازیکنانم واقعا رضایت دارم.  

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است