استانی 02:29 - 03 آبان 1393
رئیس سازمان بسیج طلاب:
رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیان گفت: دوام و استقرار انقلاب اسلامی ایران در زنده‌نگهداشتن نام و یاد امام حسین(ع)، یاران با وفایش، اهل بیت(ع) و نهضت عاشوراست.

دوام انقلاب در احیای نهضت عاشورا است

حجت‌الاسلام علی رضایی در حاشیه سفر به مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در آمل با تسلیت ماه محرم به شیعیان و مسلمانان بیان داشت: انقلاب اسلامی ما هرچه دارد حاصل برکت محرم و صفر است زیرا دوام و استقرار انقلاب اسلامی ایران در زنده‌نگهداشتن نام و یاد امام حسین(ع)، یاران با وفایش و نهضت عاشوراست.

وی با تاکید اینکه نهضت اسلامی ما با نام امام حسین(ع) و اهل بیت(ع) به راه پیروزمندانه خود ادامه می‌دهد، اظهار داشت: برپایی مجالس و محافل عزای اهل بیت(ع) در محرم سبب می‌شود تا بار دیگر مردم پیوند خود با اسلام و معصومان را مستحکم‌تر کنند.

رضایی پیروزی ایران اسلامی در جنگ تحمیلی را هم مرهون درس‌آموزی رزمندگان از نهضت عاشورا و صحرای کربلا دانست و ادامه داد: هم‌اکنون دشمنان استکباری با راه‌اندازی جنگ با دین، اعتقاد و فرهنگ می‌خواهند مردم را از خدا، قرآن و اهل بیت(ع) جدا کنند و در این مسیر بیش از گذشته نسل جوان و خانواده‌ها را هدف گرفته‌اند.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیان با اعلام اینکه استکبارگران در جنگ تحمیلی شکست سنگینی از مردم ایران خوردند، بیان کرد: دشمنان در دفاع مقدس تمام توان خود برای از بین بردن ایران اسلامی به کار گرفت ولی استقامت و ایستادگی مردم مانع از تحقق اهداف شوم‌شان شد.

وی در پایان یادآور شد: توسل و تمسک به معصومان هم‌اکنون ارزنده‌ترین و بهترین ابزار دفاعی برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن استکباری است و ما باید بیش از گذشته به این مهم توجه داشته باشیم.


5029421
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است