استانی 12:32 - 04 آذر 1399
نایب رئیس مجلس:
ایسنا/اردبیل نایب رئیس مجلس گفت: حواله قیر رایگان میان دستگاه‌ها توزیع نمی‌شود.

حواله قیر رایگان در بین دستگاه‌ها توزیع نمی‌شود

علی نیکزاد چهارم آذر اظهار کرد: حواله قیر رایگان میان دستگاه‌ها توزیع نمی‌شود تا رانت و فسادی رخ دهد، بلکه اعتباری در حدود 4 هزار میلیارد تومان با تخصیص صد درصد از طریق سازمان برنامه و بودجه در اختیار دستگاه‌ها قرار می‌گیرد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی از آسفالت ۱۴۰ میلیون متر مربع با اجرای قانون تامین قیر رایگان خبر داد و گفت: حواله قیر رایگان توزیع نمی‌شود.

وی ادامه داد: با اجرای تبصره 1 قانون بودجه سال 99 کشور، 140میلیون متر مربع آسفالت و روکش خواهد شد و در نشست امروز مقرر شد دستگاه‌های تعیین شده در قانون مذکور، ظرف 48 ساعت جداول استانی خود را به مجلس و سازمان برنامه و بودجه اعلام کنند تا اعتبارات مدنظر تا پایان هفته اختصاص یابد.

به گزارش گروه دریافت ایسنا، وی اضافه کرد: مطابق این قانون، 50درصد از اعتبارات در اختیار وزارت راه، 21درصد در اختیار بنیاد مسکن، 17درصد در اختیار سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، 5درصد در اختیار نوسازی مدارس، 4درصد در اختیار سازمان جنگل‌ها، مراتع و منابع طبیعی و 3درصد در اختیار بسیج سازندگی قرار می‌گیرد و پس از آن این اعتبارات از سوی دستگاه‌ها به‌صورت استانی در اختیار سازمان‌های مربوطه قرار گرفته و آن‌ها صرفا اقدام به تامین قیر می‌کنند.

انتهای پیام


10824711
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است