استانی 06:21 - 11 اسفند 1393
شهردار شیر‌گاه سوادکوه‌شمالی:
شهردار شیر‌گاه سوادکوه‌شمالی با اشار به ارجح بودن طرح‌های قدیمی بر طرح‌های جدید، گفت: طرح چهار بانده شدن محور سوادکوه با طرح‌های شهرداری شیرگاه مغایرت دارد.

طرح 4 بانده شدن محور سوادکوه با طرح‌های شهرداری شیرگاه مغایرت دارد

مجید احمدی خطیر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه با اشاره به عملیات راه‌سازی محور سوادکوه در منطقه شیر‌گاه، اظهار کرد: درب منازل مردم به مسیر تند‌روی عملیات راه‌سازی محور سوادکوه در منطقه شیر‌گاه باز می‌شود و احتمال خسارت جانی و مالی را برای مردم در پی دارد.

وی به پیگیری مختلف این شهرداری با استانداری و معاونت عمرانی استانداری مازندران اشاره کرد و با تقدیر از پیگیری‌های آنان، افزود: اجرای صحیح طرح چهار باند شدن محور سوادکوه و تطابق آن با طرح‌های مصوب شهرداری و شورای اسلامی شهر مورد انتظار ما است.

شهردار شیر‌گاه سوادکوه‌شمالی خواستار توجه و مساعدت نمایندگان سوادکوه و سوادکوه‌شمالی در مجلس شورای اسلامی و مسئولان ملی و استانی درباره وضعیت محور سوادکوه در شهر شیر‌گاه شد و خاطر نشان کرد: مغایرت طرح چهار باند شدن محور سوادکوه با طرح‌های مربوط به شهر شیر‌گاه باعث بروز مشکلات زیادی برای مردم خواهد شد.

احمدی با تاکید بر اینکه طرح‌های قدیمی و اجرای آن بر طرح‌های جدید ارجح است و مشاور طرح چهار باند شدن محور سوادکوه در شیر‌گاه باید نسبت به مغایرت اساسی طرح‌های خود با طرح‌های شهرداری، پاسخ‌گو باشد، اظهار کرد: آرامش و آسایش مردم شیر‌گاه با تغییر طرح مورد نظر چهار باند شدن محور بر طبق شاخص‌های منطقه‌ای به دست می‌آید.

شهردار شیر‌گاه خواستار آزاد‌سازی و اجرای فضای پیاده‌روی 7.5 متر از لبه باند آسفالت در طرفین جاده شد و گفت: اجرای بلوار وسط بجای نی‌و‌جرسی، اجرای دور‌بر‌گردان در سر‌تپه شیر‌گاه، اجرای پل عابر پیاده در محل نانوایی چاوشی، اجرای زیر‌گذر در نارنج‌بن و اجرای پل‌عابر پیاده و میدان و درو‌بر‌گردان در مناطق مختلف شیر‌گاه را از انتظارات مردم و شهرداری و شورای اسلامی شهر از مسئولان طرح چهار باند شدن محور سوادکوه در شیر‌گاه است.

انتها ی پیام/86015/


5953536
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است