گوناگون 10:14 - 01 مرداد 1396
عده‌ای از این ممنوعیت استقبال کرده و معتقدند با این کار فضای ورزشگاه‌ها به تدریج سالم‌تر خواهد شد و هواداران کم کم استقبال بیشتری از حضور در ورزشگاه خواهند کرد.

 کاهش چشمگیر تماشاگران با مصوبه سازمان لیگ؟کاهش چشمگیر تماشاگران با مصوبه سازمان لیگ؟
 
گزارش - تحریریه پارسینه | با مصوبه هیات رئیسه سازمان لیگ فوتبال ایران در فصل 96-97 استعمال دخانیات در تمامی ورزشگاه‌های کشور ممنوع شده. این مصوبه با واکنش‌های مثبت و منفی زیادی در فضای مجازی روبرو شده است.
 
عده‌ای از این ممنوعیت استقبال کرده و معتقدند با این کار فضای ورزشگاه‌ها به تدریج سالم‌تر خواهد شد و هواداران کم کم استقبال بیشتری از حضور در ورزشگاه خواهند کرد. عده‌ای پا را از این فراتر گذاشته و این کار را قدمی در راه حضور بانوان در استادیوم‌ها دانسته‌اند. اما عده‌ای نگران کم شدن استقبال هواداران از حضور در ورزشگاه‌ها هستند. این ممنوعیت در حالی تصویب شده که در سال‌های گذشته سیگار کشیدن در ورزشگاه‌های کشور اتفاقی معمولی بوده و حتی مواد مخدر هم  بدون هیچ ابایی در ورزشگاه ها استعمال می‌شد.
 
باتوجه به بررسی حضور در تماشاگران در سایر ورزشگاه‌های دنیا، ممنوعیت کشیدن سیگار در ورزشگاه های ایران مقداری عجیب به نظر می رسد. اگر یک بار به ورزشگاه آزادی رفته باشید ورود هر نوع وسیله‌ای که احساس شود تماشاگران آن را به زمین مسابقه پرتاب خواهند کرد ممنوع است. اما به طور مثال آوردن دوربین عکاسی در هیچ جای دنیا ممنوع نیست، اما در ورزشگاه های داخل ایران از اوردن اینگونه وسایل ممانعت به عمل می آید.
 
اینکه کشیدن سیگار امری مضر و نامیمونی است شکی نیست اما پاک کردن صورت مساله قطعا راهکار بازدارنده کوتاه مدتی است که مسئولین آن را انتخاب کرده‌اند که در درازمدت قطعا جواب نخواهد داد. تسهیلاتی که در ورزشگاه های ایران به هواداران و تماشاگران خسته هیچوقت داده نمی شود امری است که باعث شده تا مردمی که به ورزشگاه می آیند، دخانیات را راهکار تفریح خود انتخاب کنند!



سیگار کشیدن در ورزشگاه‌ها تا امروز اتفاقی کاملا عادی بوده و به همین دلیل ممکن است این ممنوعیت ناگهانی به مذاق هوادارانی که سیگار می‌کشند خوش نیاید. به نظر شما آیا این ممنوعیت به کاهش چشمگیر تماشاگران در ورزشگاه‌ها منجر و باعث عدم استقبال از بازی‌ها در ورزشگاه‌ها خواهد شد؟


9284846
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است