گوناگون 19:05 - 03 اردیبهشت 1396
جزئیات برکناری میرزاده؛
اعضای هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی در جلسه امروز از توضیحات میرزاده درباره مشکلات ماههای اخیر دانشگاه قانع نشدند و رأی به برکناری وی دادند.

در جلسه امروز هیأت امنای دانشگاه آزاد چه گذشت

به گزارش خبرنگار مهر، به دنبال توصیه هایی جهت اصلاح امور آموزشی، پژوهشی و مالی در دانشگاه آزاد اسلامی که طی چند ماه اخیر به حمید میرزاده شده بود، هیأت امنای دانشگاه آزاد عصر امروز یکشنبه ۳ اردیبهشت ماه تصمیم به برگزاری جلسه ای با حضور اعضا و به ریاست دکتر ولایتی گرفت.

این جلسه با هدف رسیدگی به امور و مشکلات دانشگاه و ارائه توضیحات میرزاده به اعضا برگزار شد که در نهایت توضیحات میرزاده برای اعضا قانع کننده نبود.

همچنین یکی از اعضای هیأت امنا خواستار فرصت یک ماهه برای ریاست میرزاده بر دانشگاه آزاد شد که سایر اعضا با این پیشنهاد مخالفت می کنند.

در نتیجه با توجه به عدم ارائه توضیحات قانع کننده از سوی میرزاده، هیأت امنا تصمیم به برکناری وی می گیرند.  البته در این جلسه به میرزاده پیشنهاد می شود استعفا دهد اما وی در این باره مقاومت می کند و برکناری را ترجیح می دهد.

به دنبال این برکناری اعضای هیأت امنا، به سرپرستی دکتر نوریان بر دانشگاه آزاد رأی می دهند. وی دبیر هیأت موسس دانشگاه آزاد است.


9037142
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است