فرهنگی‌هنری 04:23 - 03 اسفند 1397
با آغاز آخرین ماه سال قرار است ساز و آوازها کوک شده و کنسرت‌های زیادی روی صحنه بروند. گزارش پیش رو مروری می‌کند بر برخی اجراهای صحنه‌ای موسیقی پایتخت (در بازه زمانی یک هفته سوم تا دهم اسفندماه) که پس از پایان سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر برگزار می‌شوند.

چه خبر از کنسرت‌های تهران؟

به گزارش ایسنا، محسن یگانه سوم و چهارم اسفندماه در برج میلاد تهران برای هوادارانش خواهد خواند؛ گروه هوروش نیز قصد دارد سوم اسفند در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران روی صحنه برود.

محسن ابراهیم‌زاده در دهه اول اسفندماه سه روز کنسرت می‌دهد؛ او ابتدا ۴ اسفند در سالن میلاد نمایشگاه اجرا خواهد کرد و در ادامه ۵ و ۸ اسفند در برج میلاد تهران می‌خواند.

گروه موسیقی نیوش ۵ اسفندماه در تالار وحدت تهران به هنرنمایی می‌پردازد؛ در همین روز رضا شیری در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی کنسرت می‌دهد.

پرواز همای نیز در چند شب (تا ۶ اسفند) در سالن ایرانیان اپرای محاکمه حلاج را روی صحنه می‌برد.

گروه دف‌نوازان جم به همراه داود آزاد در ششمین روز اسفندماه در تالار وحدت کنسرت برگزار می‌کنند.

از طرفی برج میلاد تهران ۶ اسفند میزبان گروه موسیقی پالت است و در همین روز سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی شاهد اجرای امید حاجیلی خواهد بود. احسان خواجه‌امیری هم ۷ اسفند در برج میلاد برای دوستدارانش اجرا می‌کند.

ارکستر کوبه‌ای آوای نایریکا نیز ۷ اسفند در تالار وحدت هنرنمایی خواهد کرد. کوروش اسدپور هم ۸ اسفند در تالار اندیشه حوزه هنری روی صحنه می‌رود؛ در همین رو برج آزادی میزبان گروه دف نوازان آسا خواهد بود و تالار رودکی شاهد کنسرت طرز مستور هادی آذرپیرا و علی بهرامی‌فرد می‌شود.

حسین صفامنش ۸ اسفند در تالار وحدت کنسرتی را برگزار می‌کند اما دو روز بعد از این اجرا (۹ و ۱۰ اسفند) این تالار میزبان کنسرت سیمین غانم برای بانوان خواهد بود.

سیامک عباسی هم ۹ اسفند در برج میلاد تهران روی صحنه می‌رود در همین روز صابر شیردل سالن اریکه ایرانیان، میثم ابراهیمی در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی و کاکوبند در تالار وزارت کشور اجرا خواهند کرد.

ایرج رحمانپور خواننده لر زبان نیز ۹ اسفند در تالار وحدت روی صحنه خواهد رفت.

گروه ساشا نیز ۹ اسفند در پردیس چارسو، گروه چارتار ۱۰ اسفند در برج میلاد تهران و گروه نوشته ۱۰ اسفند در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی کنسرت می‌دهند.

گروه موسیقی جنوبی آوای موج هم در دهمین روز آخرین ماه سال در برج آزادی به اجرا می‌پردازد.

انتهای پیام


10060910
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» دختر سعید راد بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون، آخرین وضعیت این هنرمند در بیمارستان را تشریح کرد و از ادامه بستری او در بیمارستان خبر داد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» حجت‌الاسلام حسینی نیشابوری گفت: دشمنان اصرار دارند بگویند قرآن اولویت جمهوری اسلامی و مردم ایران نیست.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» نصیریان بازیگری با پیشینه تئاتری است که در طول سال‌های فعالیتش در سینما در فیلم‌های ارزنده و مهمهی نقش‌آفرینی کرده است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» بر اساس آمار، ۳۲۴ هزار و ۵۶۳ نفربازدید از موزه‌ها، پایگاه‌های میراث ملی و جهانی و اماکن فرهنگی تاریخی سراسر کشور انجام شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» در شب نزول قرآن، دعا و استغفار، شبکه‌های سیما مراسم شب‌های قدر را از اماکن مقدس و معنوی به صورت ویژه و از نقاط مختلف کشور پخش می‌کنند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» همان‌گونه که انتظار می‌رفت، استقبال از سینما‌ها با شتاب بسیاری دنبال می‌شود و علاوه بر شکستن چندین رکورد، گیشه هم اختلاف خود را با مدت زمان مشابه سال گذشته، بیشتر کرده و به رقم ۷۶ میلیارد تومان رسیده است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» حرم امیرالمؤمنین حضرت علی علیه‌السلام برای ایام شهادت آن حضرت سیاهپوش شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» تلویزیون امروز فیلم‌های مختلفی مانند «مردی از کنتاکی»، «تنگه ابوقریب»، «سرقت»و «خزنده» را راهی آنتن شبکه‌های سیما می‌کند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» تهیه‌کننده برنامه گفت: در برنامه «بی‌انتها» واگویه‌های افراد مختلف با خدا را می‌شنویم و از زاویه دید‌های مختلف، دنبال رنگ خدا در زندگی هستیم.  
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی گیلانی تأکید کرد که روزه فقط به نخوردن و نیاشامیدن نیست بلکه توجه صحیح به روزه و عبادات شرط بندگی است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است