فرهنگی‌هنری 16:28 - 09 تیر 1401
سامانه «سلام حاجی» به منظور ارتباط بیش‌تر با زائران حج تمتع سال 1401 و دریافت نظرات و پیشنهادهای آنان در خصوص مسائل گوناگون سفر راه‌اندازی شد.

سامانه «سلام حاجی» برای دریافت نظرات حجاج ۱۴۰۱ راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس، وحید اسکندری، مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان حج و زیارت با اشاره به راه‌اندازی سامانه «سلام حاجی» گفت: همواره یکی از دغدغه‌های سازمان حج و زیارت دریافت پیام‌ها، پیشنهادها و دغدغه‌های زائران در سفرهای زیارتی است که امکان این امر در بسترهای مختلف فراهم شده است.

‌وی افزود: در حج امسال با راه‌اندازی سامانه «سلام حاجی» در پورتال سازمان حج و زیارت بستری برای ارتباط بیشتر زائران حج سال جاری با روابط عمومی ستاد عملیات حج ۱۴۰۱ فراهم شده است.

‌مسئول حوزه ریاست و روابط عمومی عملیات حج تمتع ۱۴۰۱ خاطر نشان کرد: ارائه خدمات رضایت بخش به زائران از اقصی نقاط کشور با ذائقه‌ها، خواسته‌ها و نیازهای متفاوت در صورتی تحقق خواهد یافت که بستر ارتباط با آنان و دریافت نقطه نظرات، پیشنهادات، انتقادات و درد دل‌های آنان وجود داشته باشد و تصمیم‌گیری‌های سازمان بر مبنای نظرات آن عزیزان که صاحبان اصلی این خدمات هستند، شکل بگیرد.

‌اسکندری توضیح داد: زائران عزیز حج سال ۱۴۰۱ می‌توانند با مراجعه به سامانه «سلام حاجی» به نشانی https://www.haj.ir/salamhaji نظرات، پیشنهادها و انتقادات را با خادمان خود در واحد روابط عمومی ستاد عملیات حج در میان بگذارند که پیام‌های دریافتی از آنان بعد از جمع بندی و پالایش به مسئولان اجرایی حج انتقال داده خواهد شد و در برنامه‌ریزی‌ها مورد توجه قرار خواهد گرفت.

‌مسئول روابط عمومی عملیات حج با بیان اینکه سازمان حج و زیارت همواره پذیرای پیام‌ها و نقطه نظرات حجاج است، اظهار داشت: حجاج عزیز با مراجعه به سامانه یاد شده و ارسال پیام، خادمان خود را در ارائه خدمات درخور و شایسته حجاج ایرانی مساعدت کنند‌.

‌روابط عمومی سازمان حج و زیارت همواره در عملیات حج با راه اندازی سامانه پیامکی برای ارتباط با زائران‌، راه‌اندازی بسترهای مختلف در فضای مجازی و همچنین از طریق واحد ارتباط مردمی تلفنی این سازمان، زمینه ارتباط با زائران را در سفرهای زیارتی به ویژه سفر حج فراهم آورده است.

‌امسال جمعیتی بالغ بر ۳۹ هزار و ۶۰۰ زائر ایرانی بعد از دو سال وقفه در پی همه‌گیری کووید ۱۹ به حج مشرف می شوند و خادمان آنان در بدنه اجرایی ستادهای حج‌، مجموعه‌ها و کاروان‌های حج، خدمت گذاری شایسته به آنان را افتخار و بهبود و توسعه خدمات را وظیفه خود می‌دانند.

انتهای پیام/


11610245
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» جدیدترین قسمت از «باغ شادونه» با ورود یک شخصیت جدید پنجشنبه 6 اردیبهشت حوالی ساعت 17:15 از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس رسانه ملی درباره تولیدات سازمان متبوع خود در زمینه عملیات «وعده صادق» توضیح داد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» فیلم «مست عشق» با جذب ۵۱ هزار مخاطب طی روز گذشته موفق شد تا رکورد بیشترین تعداد مخاطب روز نخست نمایش را از آن خود کند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» در روز‌های پایانی اولین هفته از اردیبهشت ماه فیلم‌های سینمایی «جغد شب»، «قاتلان ماه کامل» و «در مسیر بوستون» از قاب شبکه‌های سیما تماشایی می‌شوند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» جبلی گفت: رسانه ملی و وزرات ورزش در حال تدوین آیین‌نامه‌ای درباره حق پخش فوتبال هستند که تقدیم هیئت وزیران خواهد شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» استاد پیشکسوت قرآنی گفت: قرآن همه چیز ماست. اگر قرآن می‌تواند تمام مشکلات ما را حل کند، چرا ما آن را در اولویت قرار ندهیم.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» یک کارشناس مذهبی با اشاره به فضائل متعدد شاه عبدالعظیم حسنی (ع) از ایشان به عنوان یکی از شخصیت‌های برجسته تاریخ اسلام یاد کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» وزارت فرهنگ، دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های تبلیغاتی را که در اجرای بند ۱۶ ماده ۲ قانون اهداف و وظایف وزارت فرهنگ تدوین شده است، ابلاغ کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه سفر به پاکستان از فعال شدن ۶ خانه فرهنگی ایران در این کشور خبر داد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» کتابفروشی‌های تایید شده در سامانه بازار کتاب برای حضور در بخش مجازی سی وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا ۸ اردیبهشت فرصت دارد نسبت به ثبت‌نام در این بخش اقدام کنند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است