استانی 00:39 - 30 مرداد 1393
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین:
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: سالانه 700 میلیون تومان صرف خرید، نصب و نگهداری تابلوهای راهنمایی و رانندگی شهر قزوین می‌شود.

سالانه 700 میلیون تومان صرف تجهیزات ترافیکی شهر قزوین می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین اسماعیل عرشیان اظهار داشت: یکی از تجهیزات ترافیکی که نقش بسیار مهمی در هدایت و ایمن‌سازی شبکه معابر دارد، تابلوهای راهنمایی و رانندگی است.

وی اضافه کرد: در سطح شهر قزوین حدود 17 هزار انواع تابلو و علایم عمودی وجود دارد که هر ساله 700 میلیون تومان برای خرید، نصب و نگهداری آن‌ها هزینه می‌شود.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین ادامه داد: برای ایمن‌سازی بهتر، معابر شهر قزوین به دو قسمت شرقی و غربی ( از راه‌آهن تا اتوبان تهران - زنجان) تقسیم شده و مسئولیت تعمیر و نگهداری علایم در هر حوزه به پیمانکاران جداگانه محول شده است.

عرشیان عنوان کرد: هزینه تهیه و نصب تابلو در سال 90 برای هر تابلو 70 هزار تومان و در سال 93 نیز 150 هزار تومان است.

وی با اشاره به اعتبار هزینه شده برای نصب و تعمیر تجهیزات ترافیکی شهر قزوین تصریح کرد: در یک سال گذشته حدود 2 میلیارد ریال اعتبار برای نصب، تعمیر و نگهداری تجهیزات و علایم ترافیکی عمودی ضلع شرق قزوین( شرق بلوار نوروزیان) هزینه شده است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین بیان کرد: همچنین هزینه نصب، تعمیر و نگهداری تجهیزات ترافیکی این محدوده از شهر قزوین از ابتدای سال جاری تاکنون نیز حدود 300 میلیون ریال بوده است.


4525417
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است