بین‌الملل 02:02 - 28 دی 1396
رئیس جمهور آمریکا گمانه زنی ها در خصوص انتقال سفارت این کشور به بیت المقدس ظرف یک سال آینده را رد کرد.

ترامپ: انتقال سفارت آمریکا به قدس طی یک سال آینده انجام نمی گیرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا گفت تاریخ انتقال سفارت این کشور از تل آویو به بیت المقدس طی یک سال آینده نخواهد بود.

بر این اساس وی این موضوع را که انتقال برنامه ریزی شده سفارت آمریکا در سرزمین های اشغالی به قدس ظرف یک سال انجام خواهد شد، رد کرد.


9642786
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» سرگئی لاوروف با بیان اینکه طرح صلح پیشنهادی اوکراین بی‌نتیجه است تصریح کرد: این طرح بر تصورات غیرقابل قبول از جمله عقب‌نشینی مسکو از مناطق تصرف شده، مبتنی است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» مشاور رسانه‌ای آژانس آنروا گفت که هیچ جایگزینی برای گذرگاه‌های زمینی به‌منظور رساندن کمک به شمال غزه وجود ندارد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» منابع خبری بامداد جمعه گزارش دادند، در پی حملات هوایی رژیم صهیونیستی به مرکز و جنوب غزه ۱۸ فلسطینی شهید شدند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» در پی سقوط اتوبوس حامل نمازگزاران عازم کنفرانس عید پاک از پلی در نزدیکی ماماتلاکالا در استان لیمپوپو آفریقای جنوبی به دره ۴۵ نفر جان باختند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» دولت ژاپن اعلام کرد در حال آماده شدن برای از سرگیری کمک‌های مالی به آژانس آوارگان فلسطینی سازمان ملل (اونروا) است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزیر خارجه روسیه گفت: طرح صلح پیشنهادی اوکراین از آن جهت بی‌معناست که بر اساس گزینه‌های غیرقابل قبولی، چون خروج روسیه از مناطق تحت کنترلش بنا شده است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا تاکید کرد که این کشور در اوایل ماه میلادی جاری در رابطه با احتمال وقوع حمله تروریستی در روسیه به این کشور هشدار داده بود.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رویداد انتخاباتی با حضور جو بایدن و دو رئیس جمهور دموکرات پیشین، در میانه فریاد معترضان حامی فلسطین و انتقاد از همدستی در نسل‌کشی غزه قطع شد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی وزارت دفاع چین رزمایش مشترک دریایی با ایران و روسیه را برای تضمین امنیت منطقه مهم ارزیابی کرده است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی (آنروا) اعلام کرد که بیش از ۱۳ هزار کودک در جنگ غزه به شهادت رسیده‌اند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است