استانی 17:03 - 23 بهمن 1394
امام جمعه یاسوج:
امام جمعه یاسوج گفت: ملت ایران اسلامی بار دیگر در راهپیمایی با شکوه یوم‌الله 22بهمن عظمت و عزت خود را که ثمره ایمان، اتحاد و بصیرت است به رخ جهانیان کشید.

ملت ایران در راهپیمایی 22بهمن عظمت و عزت خود را به رخ جهانیان کشیدند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه کهگیلویه و بویراحمد، حجت الاسلام سید علی‌اصغر حسینی در خطبه‌های نماز جمعه 23 بهمن ماه شهر یاسوج افزود: ملت شریف ایران در حماسه انتخابات هفتم اسفند ماه با حضور حداکثری برگ زرین دیگری بر کتاب قطور افتخارات خود اضافه خواهند کرد و مشت محکم دیگری به دهان دشمنان انقلاب اسلامی خواهند زد.

وی بیان کرد: از تک تک مردم انقلابی، ولایتمدار، سلحشور و همیشه در صحنه ایران اسلامی به‌خصوص استان کهگیلویه و بویراحمد به‌خاطر حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن و خلق حماسه‌ای دیگر تشکر و قدردانی می‌کنم.

امام جمعه یاسوج با اشاره به روز 25 بهمن ماه که مصادف است با صدور حکم ارتداد و اعدام سلمان رشدی نویسنده شیطانی خاطرنشان کرد: سلمان رشدی از طرف یهودیان دستمزد گرفت و کتابی شیطانی در هتک حرمت اسلام و قرآن نوشت.

حسینی ضمن تبریک ولادت زینب کبری به همه مسلمانان و به‌ویژه پرستاران فداکار تصریح کرد: زندگی حضرت زینب (س) این بانوی بزرگ در ابعاد مختلف افتخار است و در عاشورا شرکت کرد، انتقال دهنده پیام عاشورا و ادامه دهنده راه شهید کربلا(امام حسین (ع)) بوده و بانوی دوم اسلام است.

وی با اشاره به شهدای حرم که در سوریه و عراق تقدیم دفاع از حرم اهل بیت(ع) می‌شوند، ادامه داد: شهید سردار "ستار اورنگ" اولین شهید مدافع حرم استان کهگیلویه و بویراحمد در کار خود نمونه بود.

امام جمعه یاسوج با اشاره به آزادسازی دو شهر شیعه نشین نبل و الزهرا پس از حدود 40 ماه از محاصره تروریست‌ها عنوان کرد: این دو شهر چند روز پیش توسط نیروهای ارتش و مردمی سوریه آزاد شد و این مسئله داد کشورهای غربی و آمریکا را بلند کرد که باید از سوی آل سعود به سوریه نیرو اعزام شود.

حسینی اضافه کرد: آمریکای جهان خوار که می‌خواست برای مبارزه با تروریست‌های تکفیری صهیونیستی - داعشی ائتلاف انجام دهد اما هم اکنون که تروریست‌ها در محاصره هستند به دفاع و حمایت از آنها برآمده لذا مردم و ملت‌های دنیا باید این شیطان بزرگ را بهتر از گذشته بشناسند.

انتهای پیام


7676834
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است