استانی 10:47 - 27 فروردین 1393
فرماندار دشتستان بیان کرد
فرماندار دشتستان گفت: 9مرکز ثبت احوال در دشتستان فعال است.

فعالیت 9 مرکز ثبت احوال در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، ارسلان زارع صبح امروز در نشست شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی شهرستان دشتستان اظهار داشت: دشتستان از شهرستان‌های مهم استان به شمار می‌رود و نقش این شهرستان در پیشرفت و توسعه استان بی‌نظیر است.

وی افزود: برای رشد و پیشرفت همه‌جانبه استان باید از تمام ظرفیت‌های موجود به نحو مطلوب بهره ببریم و هیچ فرصتی را نباید هدر دهیم.

فرماندار دشتستان به نقش مهم ثبت احوال در پیشرفت و توسعه اشاره و خاطرنشان کرد: ارتقای سطح رفاه اجتماعی، بهره و توسعه شاخص‌های انسانی از اهداف مهم ثبت وقایع حیاتی در جامعه است که برای رسیدن به این اهداف نیاز به برنامه‌ریزی کوتاه مدت و درازمدت است.

زارع گفت: بدون تردید ثبت وقایع حیاتی و آمار شاخص‌های انسانی نقشی موثر در توسعه جامعه دارد و باید به گونه‌ای عمل شود که وقایع حیاتی در کمترین فاصله زمانی و با دقت ثبت شوند.

وی با اشاره به اهمیت منابع انسانی در توسعه و پیشرفت گفت: برای رسیدن به توسعه متوازن و پایدار نیاز به شکوفایی اقتصاد در هر جامعه‌ای است و برای شکوفایی اقتصاد نیز نیاز به تقویت منابع انسانی در کشور هستیم.

فرماندار دشتستان با بیان اینکه 9 مرکز ثبت احوال در دشتستان فعال است یادآور شد: این مراکز در مرکز شهرستان و بخش‌های 6‌گانه فعال هستند و باید زمینه تقویت این مراکز را فراهم کنیم.

زارع افزود: آمار صحیح نقش بسیار موثری در رشد و توسعه و پیشرفت دارد و ببشتر برنامه‌ریزی‌ها بر اساس آمار صحیح انجام می‌شود.


3495280
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است