استانی 15:13 - 04 بهمن 1398

عملکرد ضعیف مجلس نهم/ عملکرد نمایندگان تشریفاتی شده است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام جلیلی شریفی نیا در خطبه‌های نماز جمعه این هفته آرادان در مسجد صاحب‌الزمان (عج) با بیان اینکه به وضوح باید گفت مجلس کنونی مجلس خوبی نبود. اگر استیضاح هم داشت تشریفاتی و آبکی بود و اگر سوالی از رئیس جمهور داشت تشریفاتی بود تا از فشارهای مردمی دور شود.

وی افزود: برخی می‌گفتند کاری در کشور می‌کنیم که کسی نیاز به یارانه نداشته باشد اما امروز شرایط طوری است که مردم در آخرهای ماه لحظه شماری می‌کنند تا پول یارانه‌ها واریز شود لذا باید پرسید آیا این آن عزتی بود که برای مردم ایران آوردید؟ این گونه لگد مال کردن حیثیت مردم ایران اسلامی درست نیست.

دشمنان دنبال فتنه انگیزی

امام جمعه آرادان در دومین بخش سخنان خود با اشاره به اینکه دشمنان در فتنه‌های مختلف از بنی‌صدر تا فتنه ۷۸ و ۸۸ و ۹۶ و آبان ماه ۹۸ تا امروز تلاش دارد تا ملت ایران را از هم دور سازد، بیان کرد: بعد از سقوط هواپیمای مسافربری تا سه روز کسی چیزی نگفت و بعد از سه روز که سپاهیان عزیز با صداقت بخشی از آن را بر عهده گرفتند که البته این جای کار دارد و عاملان آن مشخص خواهند شد و همچنین رئیس قوه قضائیه نیز گفت که هیچ حاشیه سازی ما را از مجازات کردن مفسدان اقتصادی و بیرون کشیدن بیت‌المال از حلقومشان باز دارد لذا باید گفت هیچ چیز مردم ما را از راه انقلاب دور نمی‌سازد.

شریفی نیا بیان کرد: بعد از حماسه تشییع پیکر شهید سلیمانی و در هم کوبیده شدن پایگاه‌های آمریکا که هیچ کشوری به خودش این اجازه را نداد و نمی‌توانست آمریکا را به صورت مستقیم هدف قرار دهد، ایران نشان داد چه اقتداری دارد و این ارزشمند است.

وی با تاکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنان هفته گذشته خود اشاره کردند که در این انقلاب ایام الله زیاد داشتیم اما این روزهای اخیر دو یوم الله بزرگ رخ داد، بیان کرد: یوم الله یعنی روزهایی که انسان دست خدا و قدرت او را ببیند و مردم ما در تشییع پیکر شهید سلیمانی و در هم کوبیده شدن پایگاه آمریکا دو یوم الله هستند.

یوم الله زمان انسجام

امام جمعه آرادان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی شکسته نفسی کردند وگرنه یوم الله دیگر حضور پرشور مردم در نماز جمعه هفته گذشته و در خطبه‌های ایشان بود، بیان داشت: برخی می‌خواستند تشییع پیکر سردار سلیمانی را با سرنگونی هواپیمای اوکراینی تحت‌الشعاع قرار دهند اما دیدیم که در همین روزهای بعد از شلیک موشک‌های ما به آمریکا برخی از این موثران داخلی چقدر به سقوط هواپیما پرداختند؟

شریفی نیا ادامه داد: ما هم ناراحت بودیم اما به جای اینکه تشییع جنازه سردار و حمله کوبنده سپاه را بزرگ کنند مدام گفتند وااسفا وااسفا زمانی که اعلام شد رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌خواهند خطبه‌های نماز را بخوانند جمعیتی عجیب به مصلای تهران رفت و نشان داد که توطئه‌ها نقش بر آب شده است.

وی با بیان اینکه برخی نادان هستند و به جای اینکه از این یوم الله‌ها برای تقویت وحدت و انسجام استفاده کنند مدام می‌خواهند که اختلاف ایجاد کنند، گفت: سخنگوی شورای نگهبان در فضای مجازی گفت حمله به شورای نگهبان سابقه دارد اما حمله به شورای نگهبان تعجب‌آور است.

رأی به فرد اصلح

امام جمعه آرادان تاکید کرد: شورای نگهبان آنانی که مفسدان اخلاقی و اقصادی بودند را رد صلاحیت کردند و در زمان اعتراض به حکم نیز باید گفت شورای نگهبان باید طوری تجدید نظر کند که به غرور مردم آسیب وارد نشود.

شریفی نیا گفت: از آیت الله جنتی می‌خواهیم به گونه‌ای نباشد که فردا روزی فردی تائید شده است اما در هر صورت مردم باید به دنبال انتخاب اصلح باشند اولین شرط ولایت مداری است دومین موضوع امانت داری، تقوا و پارسایی است.


10359856
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست معاونت طرح‌های اشتغالزایی اشتغال محور بنیاد برکت گفت: ۵ طرح اشتغالزایی خرد از جمله نانوایی تمام اتوماتیک، کارواش و قالیشویی، نیروگاه خورشیدی متمرکز و.. با ظرفیت ایجاد اشتغال برای ۵۸ نفر در شهرستان کاشان به بهره برداری رسید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه شنبه ۲۸ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است