سیاسی 12:52 - 28 مهر 1393
سرلشکر جعفری:
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سرمایه گذاری کلان دشمنان فرامنطقه ای را برای ایجاد ناامنی در مناطق مرزی، شکست خورده و نافرجام دانست.

با کمک مردم امنیت بسیار خوبی در مناطق مرزی برقرار است

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری در همایش فرماندهان نیروی زمینی سپاه در جمع خبرنگاران گفت: شهید شوشتری و یارانش خودشان را برای برقراری وحدت میان شیعیان و اهل تسنن در مناطق جنوب شرق کشور فدا کردند.

وی افزود: این فرماندهان شبانه روز در این چارچوب تلاش د و در این راه جانشان را تقدیم کردند.

جعفری اضافه کرد: مهمترین مسئله ای که در داخل کشور در مناطقی مانند جنوب شرق یا کردستان داریم موضوع وحدت میان شیعیان،‌ اهل تسنن و همه اقوام است و چون مسئله اساسی در این مقطع حساس همین موضوع است، شهید شوشتری نیز این مسئله را به خوبی درک کرده بود و تا پای جان برای پیشبرد این هدف ایستاد.

وی در پاسخ به پرسشی درباره اقدامات شهید شوشتری برای ایجاد امنیت در مناطق مرزی با استفاده از ظرفیت قبایل گفت: این بزرگترین اقدام راهبردی، کلیدی و محوری شهید شوشتری در مرزهای جنوب شرق بود که به مردم اطمینان و اعتماد کرد و امنیت را به آنان سپرد.

جعفری افزود: این حرکت موجب محبوبیت شدید شهید شوشتری در میان قبایل و مردم در منطقه شد.

وی با اشاره به حادثه تروریستی ناکام در یکی از پاسگاه‌ها در حدود یک ماه پیش اضافه کرد: همین بومیان منطقه و بسیجیان بلوچ ثابت کردند که بهترین مدافع مرزهای جمهوری اسلامی هستند و این پیروزی‌ها ناشی از همین راهبرد و نگاه شهید شوشتری است که در عمل اثبات شد.

فرمانده کل سپاه گفت: خدا را برای امنیت در مناطق جنوب شرق کشور شکر می کنیم که با وجود این همه سرمایه گذاری دشمنان فرامنطقه ای ما اعم از آمریکایی ها، صهیونیست ها و برخی دشمنان منطقه ای و برغم برنامه ریزی زیاد آنان، امنیت در مرزهای ما برقرار است.

سردار جعفری افزود: با واگذاری امنیت به مردم، اکنون امنیت بسیار خوبی در مناطق مرزی بویژه جنوب شرق کشور برقرار است.

انتهای پیام


4992073
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیرعبداللهیان در گفتگو با وزیر خارجه ژاپن که کشورش ریاست دوره‌ای گروه ۷ را بر عهده دارد، گفت که ایران از این گروه انتظار تلاش برای ایجاد آتش‌بس در غزه را دارد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیسی در پیامی قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در رقابت‌های آسیایی قیرقیزستان را به ملت شریف ایران و به ویژه جامعه ورزشی تبریک گفت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی ضمن تصویب اولیه سند ملی سبک پوشش اسلامی- ایرانی بر ضرورت تبیین اهمیت موضوع عفاف و حجاب در کنار الزام به رعایت قانون تاکید کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیر سرتیپ آشتیانی به مناسبت فرارسیدن بیست و نهم فروردین ماه، «روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی» پیامی صادر کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس دولت اصلاحات گفت: عملیات پهپادی و موشکی ایران علیه اسرائیل با لحاظ همه جوانب امر در چارچوب مقررات روشن و مناسبات قانونی بین‌المللی صورت گرفت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه کشورمان از همتای اندونزی خود برای سفر به تهران دعوت کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیسی حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران را گواه شکست و استیصال این رژیم دانست.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی وزارت امور خارجه درگذشت تعدادی از شهروندان عمانی در حادثه ناگوار سیل در این کشور را تسلیت گفت.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است