استانی 12:38 - 20 مرداد 1399
ایسنا/قم مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم گفت: بیش از ۴۰ جُنگ‌ شادمانی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دهه ولایت در قم برگزار شد.

برگزاری ۴۰ برنامه جنگ شادی در قم به مناسبت دهه ولایت

ابوالقاسم مقیمی اظهار کرد: شهرداری قم از ابتدای شیوع کرونا با دو هدف رعایت نکات بهداشتی توسط شهروندان و ایجاد آرامش در خانواده و ماندن در خانه برنامه‌های خود را آغاز کرد

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم افزود: بخشی از تلاش شهرداری در واحدهای خدمت‌رسانی و تبلیغات شهری و تذکرات بهداشتی و راه اندازی مشاوره خانواده توسط فرهنگسرای جوان و دوره‌های خانواده محور به صورت مجازی و برنامه اینترنتی در قالب توصیه‌های روانپزشکی و دینی و ابتم های نمایشی بود.

مقیمی تصریح کرد: دو جشنواره ناخوانده مهمان و قرار بندگی در ایام عید نوروز و ماه مبارک رمضان و مهر دخت در ایام کرامت و برنامه‌هایی در جهت ماندن در خانه برگزار شد.

وی بیان کرد: اجرای سرودهای خیابانی و برگزاری جُنگ‌های شادمانی در مجتمع مسکونی و طراحی نمایش عروسکی در خیابان‌ها و تولید کلیپ از خبرنگاران و پزشکان و مدافعان سلامت نیز از دیگر برنامه‌ها در این ایام به شمار می‌رفت.

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم خاطرنشان کرد: اجرای جُنگ‌ شادمانی همراه با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، کار بسیار سختی است و در ایام ولایت ۴۰ جُنگ‌ شادمانی در قم با موضوعات مختلف طراحی و اجرا شد که در آن علاوه بر بزرگداشت ایام از قربان تا غدیر، توصیه‌های بهداشتی به شهروندان ارائه شد.

مقیمی عنوان کرد: برنامه‌های متنوعی در فضای مجازی در قالب‌های هنری و انیمنشن و فیلم از طرف هنرمندان قمی تولید می‌شود که تعدادی از آثار مورد حمایت قرار گرفته است.

وی اظهار داشت: در قم، هنرمندان زیادی در زمینه مقابله با کرونا به تولید محتوا و آثار پرداختند اما حمایت چندانی از سوی دستگاه‌های اجرایی وجود ندارد، شهرداری قم در حد بضاعت در تلاش است تا از این ظرفیت‌ها استفاده شود، اما باید تمام سازمان‌ها و دستگاه‌ها در حمایت از هنرمندان به میدان بیایند تا بتوان با بهره‌گیری از هنر در مقابله با کرونا موفق شد.

انتهای پیام


10660211
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است