ورزشی 00:20 - 06 تیر 1396
فردا انجام می شود؛
پیش نویس اساسنامه کمیته ملی پارالمپیک روز چهارشنبه برای سومین بار در نشست تخصصی کمیسیون اجتماعی هیات دولت مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

بررسی اساسنامه کمیته پارالمپیک در سومین نشست کمیسیون اجتماعی دولت

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از گذشت چهار ماه از ارسال اساسنامه جدید کمیته ملی پارالمپیک به هیات دولت، بررسی این اساسنامه در کمیسیون اجتماعی در دستور کار قرار گرفته است. تا کنون در این زمینه دو جلسه در کمیسیون اجتماعی برگزار شده است. در جریان این دو نشست بندهای اول تا هفتم اساسنامه ارسالی مورد بحث و بررسی قرار گرفته و اصلاحات پیشنهادی در آنها لحاظ شده است.

سومین نشست کمیسیون اجتماعی دولت برای بررسی اساسنامه جدید کمیته ملی پارالمپیک فردا چهارشنبه در محل نهاد ریاست جمهوری برگزار می شود. همچون دو نشست قبلی، در نشست فردا هم نمایندگانی از وزارتخانه های ورزش و جوانان، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، علوم، تحقیقات و فن آوری، آموزش و پرورش، امور اقتصادی و دارایی و دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح همراه با  نمایندگان سازمان های برنامه و بودجه کشور، بنیاد شهید و امور ایثار گران سازمان اداری و استخدامی کشور، صدا و سیما و همچنین معاون حقوقی رئیس جمهور حضور خواهند داشت. 

محمود خسروی وفا و مسعود اشرفی، رئیس و دبیرکل کمیته ملی پارالمپیک نیز به نمایندگی از از این کمیته در نشست فردا حضور خواهند داشت. 

به گزارش مهر، تدوین اساسنامه جدید کمیته ملی پارالمپیک از آنجایی در دستور این کمیته قرار گرفت که ۲۸ مهرماه سال گذشته قانون انتزاع کمیته ملی پارالمپیک از المپیک توسط رئیس جمهور به صورت رسمی ابلاغ شد. این قانون انتزاع پیش از ابلاغ و در تاریخ دهم شهریورماه در مجلس تصویب شده بود و دو هفته بعد نیز به تصویب شورای نگهبان رسیده بود. 

بعد از تصویب کامل اساسنامه جدید کمیته ملی پارالمپیک در هیات دولت، این اساسنامه به لحاظ قانونی قابلیت اجرا پیدا می کند. 


9206528
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فدراسیون فوتبال گفت: لیگ ما تقریبا پیر است و باید به جوانگرایی آن فکر کرد. این آفتی است که وجود دارد و در تیم ملی جوانگرایی محسوسی انجام شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» آویسپا با ۲ گلی که شهاب زاهدی به ثمر رساند مقابل جوبیلو ایواتا به تساوی ۲ بر ۲ رسید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ریکاردو آلوز بازیکن پرتغالی تراکتور تبریز با انتشار مطلبی در صفحه شخصی اش از کاپیتان این تیم حمایت کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» هیأت مدیره باشگاه تراکتور در واکنش به اتفاقات شب گذشته فرودگاه تبریز و همچنین بررسی برنامه گزینه‌های سرمربی‌گری این تیم بیانیه‌ای صادر کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دو قایقران ملی پوش کشورمان به فینال آب‌های آرام مسابقات قهرمانی آسیا صعود کردند. 
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» معاون تعالی دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت با اشاره به شعار اولین روز از هفته سلامت که «سلامت خانواده، حق و مسئولیت همگانی» نامگذاری شده است، به بررسی نگاه طب ایرانی به سلامت خانواده پرداخت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دروازه بان تیم فوتبال استقلال تهران احتمال دارد به دلیل محرومیت نتواند در دیدار هفته آینده تیمش به میدان برود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال تهران احتمال دارد به دلیل محرومیت نتواند در دیدار هفته آینده تیمش به میدان برود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» با شکست جردن باروز مقابل جیسون نولف، قهرمان المپیک و جهان حضور در المپیک پاریس را از دست داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهدی پور این هفته پس از برطرف شدن ورم پایش، زانوی خود را به تیغ جراحان خواهد سپرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است