گوناگون 09:00 - 08 مهر 1393
دلیل اصلی سفارش متخصصان به تجدید کردن ضد آفتاب پس از هر دو ساعت این نیست که کرم از روی پوست پاک می شود چرا که بخش اعظم ضد آفتابهای امروزی در برابر نور خورشید مقاوم هستند.

دلیل تجدید کردن ضدآفتاب

حضرت امیرالمؤمنین علیه السلام: محفوظ بودن و پاکدامنی برای سلامتی زن مفیدتر است و زیبایی او را بادوام تر می کند.

 

به گزارش سرویس خانواده جام نیوز، علت توصیه پزشکان به تجدید ضد آفتاب به این خاطر است که بیشتر مردم در مرتبه اول به اندازه کافی از ضد آفتاب استفاده نمی کنند. عبارت «محافظت کامل در برابر طیف» بر روی محصولات به این معناست که آنها هم در برابر اشعه های یو وی ای و یو وی بی که هر دو از امواج رادیوی سرطان زا هستند محافظت می کند.



به گفته یک متخصص پوست مرکز مرکز سرطان ممورال اسلون کترینگ که از معتبرترین مراکز تحقیقاتی جهان است مردم باید طوری از ضد آفتاب استفاده کنند که گویا خانه خود را مجددا رنگ می کنند. او به مراجعه کنندگان توصیه می کند که در صورتی که تعریق دارند یا شنا می کنند با صبر و حوصله بدن خود را با کردم ضد آفتاب بپوشانند. در گذشته ضد آفتابها به سرعت پاک می شد اما تکنولوژی پیشرفت کرده است در حالی که متأسفانه رفتار مردم تغییر نکرده است. بنابراین این همان دلیل است که قانون دو ساعته بودن ضد آفتاب به اصلی درست بدل شده است.



باید به خاطر داشته باشیم که هیچ چیز به عنوان پوشاننده قطعی و کامل در برابر نور آفتاب وجود ندارد. ضدآفتاب ها تنها تا حدی می توانند از پوست محافظت کنند، پوستی که روزانه 5 یا 6 ساعت در معرض نور خورشید است.

 

سلامانه / 2020


4838233
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است