استانی 20:13 - 10 مهر 1401

آماده‌سازی شاکله تعرفه عوارض محلی تبریز تا ۴۵ روز آینده

به گزارش خبرگزاری مهر، یعقوب هوشیار در جلسه امروز شورای اسلامی شهر تبریز اظهار کرد: در مورد قانون درآمد پایدار که در مرداد ابلاغ شده است، کارگروهی در وزارت کشور تشکیل شده و شهرداری تبریز هم در آن نماینده دارد.

وی ادامه داد: اکنون فرایند کار بدین صورت است که بعد از تصویب و ارسال سرفصل‌ها، به شهرداری ابلاغ خواهد شد و ما دوباره تعرفه را تصویب و به صحن شورا خواهیم آورد تا به شورای عالی استان‌ها ارجاع داده شده و ابلاغ شود.

شهردار تبریز بیان کرد: برخی سرفصل‌ها در بین شهرها مشترک است و در کنار آن بر اساس موضوعات مختلف هر کلانشهر، تعرفه عوارض جدیدی اعمال خواهد شد.

وی افزود: این موارد به فراخور وضعیت و شرایط شهرها تغییر خواهد کرد. مثلاً در شهرک خاوران، شاید عوارض ویژه‌ای داشته باشیم اما سرفصل‌ها در ۹۰ درصد موارد مشترک است و تنها در ۱۰ درصد و با توجه به شرایط مراکز استان‌ها تفاوت خواهد کرد.

هوشیار تاکید کرد: شاکله تعرفه عوارض محلی تا یک ماه و نیم آینده آماده شده و به شورای شهر ارجاع داده می‌شود.


11700941
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست معاونت طرح‌های اشتغالزایی اشتغال محور بنیاد برکت گفت: ۵ طرح اشتغالزایی خرد از جمله نانوایی تمام اتوماتیک، کارواش و قالیشویی، نیروگاه خورشیدی متمرکز و.. با ظرفیت ایجاد اشتغال برای ۵۸ نفر در شهرستان کاشان به بهره برداری رسید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه شنبه ۲۸ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است