استانی 08:06 - 30 دی 1398

راه ارتباطی ۹۰ روستای هشترود همچنان بسته است

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران و پدافند غیر عامل شهرستان هشترود شامگاه روز یک شنبه برگزار شد.

در این جلسه امین امینیان با بیان اینکه خوشبختانه در طی روزهای اخیر شاهد نزول چشم گیر نعمت الهی در سطح شهرستان بوده ایم اظهار داشت: این نگرانی وجود داشت که امسال در طول زمستان بارندگی مناسبی نداشته باشیم و باتوجه به اینکه معیشت بسیاری از اهالی منطقه از محل کشاورزی می‌باشد مشکلاتی در این خصوص برای مردم بوجود آید و مشکل بی آبی، که الحمدلله با این بارش‌ها بخش عمده‌ای از این نگرانی برطرف شد.

فرماندار هشترود با بیان اینکه بارش‌های چند روز اخیر مشکلاتی را هم برای شهرستان در پی داشته است اظهار داشت: از شب گذشته به دلیل بارش شدید برف و کولاک هوا تمامی راه‌های روستایی بسته شد و حتی در محورهای اصلی علی رغم حضور راهداران در ساعت‌های اولیه بامداد عبور و مرور با مشکل مواجه بود که بلافاصله پس از آرام شدن نسبی جو مسیرهای اصلی بازگشایی شدند که جا دارد از تلاش تمامی مجموعه‌ها علی الخصوص راهداران عزیز با مجاهدت و تلاش شبانه روزی در پی بازگشایی محورهای مواصلاتی شهرستان هستند تقدیر و تشکر کنیم.

وی با بیان اینکه متأسفانه امکانات موجود در سطح شهرستان در حدی نیست که بتوانیم در طی یک روز تمامی مسیرهای اصلی و فرعی را بازگشایی کنیم گفت: در این زمینه اولویت اصلی برای بازگشایی جاده‌های اصلی می‌باشند و سپس محورهای اصلی روستایی که پرتردد بوده و سایر راه‌های روستایی بازگشایی می‌شوند.

وی در ادامه ضمن سپاس از تلاش تمامی مجموعه‌ها (بخشداری‌ها، شهرداری‌ها، مؤسسه عاشورا، دهیاری‌ها و …) که در بازگشایی محورهای شهرستان با مجموعه راهداری همکاری داشته اند گفت: تا این لحظه علاوه بر محورهای اصلی بسیاری از راه‌های روستایی بازگشایی شده اند ولی راه ارتباطی ۹۰ روستا هنوز بسته است و تا ظهر دوشنبه انتظار می‌رود تمامی مسیرهای اصلی روستاها بازگشایی شوند.

امینیان با بیان اینکه توفیق ما در این است که آمادگی خود را برای مواجه با شرایط بحرانی روز به روز ارتقا دهیم گفت: مسائل و مشکلاتی که در این گونه بارش‌ها بوجود می‌آید برای ما اخطار و هشدار می‌باشد که توجه خود را نسبت به این مسائل ارتقا دهیم تا در اتفاقات بزرگ‌تر هماهنگ‌تر و منسجم‌تر عمل کنیم.

وی با تاکید بر ضرورت جلب رضایت مردم در مسائل اینچنینی گفت: به میزانی که ما از آمادگی بالاتری برخوردار باشیم خواهیم توانست رضایت مردم را با انجام صحیح مسئولیت‌هایی که بر عهده داریم جلب کنیم.

وی همچنین ضمن انتقاد تند از عملکرد برخی شرکت‌های ماسه شویی گفت: متأسفانه علی رغم پیگیری‌های صورت گرفته این شرکت‌ها امروز هیچ گونه همکاری با مجموعه شهرستان نداشته اند و این نهایت ظلمی بود که می‌توانستند در حق مردم شهرستان و منطقه انجام دهند و تاکید کرد در اسرع وقت درخصوص ادامه فعالیت این شرکت‌ها در منطقه تجدیدنظر خواهیم کرد.


10353161
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است