گوناگون 15:40 - 27 آذر 1397
مرکز فناوری سامسونگ-امیرکبیر مراسم ارائه (دمودی) تیم‌های پنجمین دوره خود را در سالن اجتماعات مولانای دانشگاه امیرکبیر با حضور مدیران سامسونگ، اساتید و دانشجویان و جمعی از سرمایه‌گذاران و فعالان حوزه استارت‌آپ برگزار کرد.

شش تیم مرکز فناوری سامسونگ-امیرکبیر به سرمایه‌گذاران معرفی شدند

به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام سامسونگ، پنجمین دوره‌ شتاب‌دهی مرکز فناوری سامسونگ که از تیر امسال آغاز شده بود، با انتخاب برترین تیم‌های استارت‌آپی به پایان رسید. در پنجمین دمودی مرکز فناوری سامسونگ-امیرکبیر تیم‌های دادسان، اینووان، نکسو، تیم کمپ، اوتیچر و بیپارک به عنوان تیم‌های منتخب این دوره، فرصت پیدا کردند ایدههای نوآورانه و برنامههای خود را برای سرمایه‌گذران و جمعی از اهالی رسانه معرفی کنند.

فرهاد هجرت، مدیر ارشد بازاریابی سامسونگ در این مراسم با اشاره به موفقیت‌های مرکز فناوری گفت: «جوایزی که تیم‌های مستقر در مرکز فناوری سامسونگ-امیرکبیر دریافت کرده‌اند و درخشش‌ این تیم‌ها در نمایشگاه‌ها و رویدادهای بین‌المللی که با استقبال سرمایه‌گذاران هم روبرو شده، نشان دهنده موفقیت مرکز فناوری سامسونگ‌-امیرکبیر در رشد و پرورش ایده‌های خلاق و نوآورانه است».

مدیر ارشد بازاریابی سامسونگ در مورد برنامههای این شرکت برای توسعه مرکز فناوری گفت: «مرکز فناوری سامسونگ-امیرکبیر تنها شتاب‌دهنده‌ای در ایران است که بر مبنای مسئولیت‌های اجتماعی پایه‌گذاری شده و برای پیشرفت این مرکز ما در نظر داریم طی سال آینده از نظر فیزیکی و تجهیزاتی مرکز را توسعه دهیم تا بتوانیم تعداد تیم‌ها و ایده‌های نوآورانه بیشتری را حمایت کنیم».

مرکز فناوری سامسونگ-امیرکبیر سال ۹۶ با سرمایه‌گذاری و حمایت تجهیزاتی و فنی سامسونگ در محل برج فناوری دانشگاه امیرکبیر تهران افتتاح شد.

تیم‌های جذب شده در این مرکز از خدماتی همچون فضای کاری رایگان، حمایت مالی و تجهیزاتی، مشاوره و آموزش برخوردار می‌شوند. مرکز فناوری سامسونگ-امیرکبیر هیچ‌گونه مالکیتی بر روی شرکت‌ها و محصولات نخواهد داشت و تمامی سهم آن در اختیار صاحبان ایده‌ و استارت‌آپ‌ها خواهد بود. تمرکز اصلی فعالیت این مرکز در حوزه‌های مرتبط با مسئولیت اجتماعی سامسونگ مانند بهداشت و سلامت، محیط‌ زیست، انرژی، آموزش، پژوهش و توسعه پروژه‌های کاربردی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

حسین حسینی تودشکی، معاون پژوهشی دانشگاه امیرکبیر در این مراسم با اشاره به همکاری این دانشگاه با شرکت سامسونگ گفت: «فعالیت‌ مرکز فناوری و فضای کارآفرینی موجود در آن دستاورد بزرگی برای دانشگاه امیرکبیر محسوب می‌شود که با همکاری شرکت سامسونگ صورت گرفته است و خوشحالیم که توانسته‌ایم زیرساختی را ایجاد کنیم تا جوانان و دانشجویان بتوانند اهداف خود را پیش ببرند».

معاون پژوهشی دانشگاه امیرکبیر در مورد فعالیت‌ مراکز رشد این دانشگاه گفت: «چهار سال پیش تنها ۱۴ تیم نوآور در مرکز رشد دانشگاه مستقر بود در حالی که امروز ۱۲۳ تیم نوآور و شرکت دانش بنیان در مراکز رشد دانشگاه مستقر هستند. همچنین درصد موفقیت در مرکز رشد دانشگاه امیرکبیر نرخی بالاتر از استاندارد مراکز رشد دانشگاه‌های بین‌المللی است و ما امروز شاهد هستیم که برای استقرار ۶ تیم در دوره آینده شتاب‌دهی مرکز فناوری سامسونگ-امیرکبیر ۵۰۰ درخواست ارسال شده است».

مراسم پایان دوره تیم‌های پنجمین دوره مرکز فناوری سامسونگ-امیرکبیر در نهایت با تقدیر از اساتید و مربیان این مرکز و تجلیل از تیم‌های برتر به پایان رسید.



درباره شرکت سامسونگ الکترونیکس

سامسونگ الکترونیکس الهام‌بخش دنیا است و آینده را با ایده‌های نو و فناوری‌های خلاقانه و کاربردی اش شکل می‌دهد. حاصل خلاقیت و نوآوری بی‌وقفه سامسونگ، دگرگونی و ارائه تعریفی نوین در دنیای تلویزیون‌ها، گوشی‌های هوشمند، دستگاه‌های پوشیدنی، تبلت‌ها، دوربین‌ها، لوازم دیجیتال، تجهیزات پزشکی، سیستم‌های شبکه و قطعات نیمه‌رسانا و نمایشگرهای حرفه‌ای است. برای اطلاعات بیشتر و دریافت آخرین اخبار، می‌توانید به وب‌سایت مراجعه کنید.

انتهای پیام


10003562
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است