استانی 08:46 - 02 آبان 1397

عملکرد بانک‌ها در همراهی دستگاه‌ها قابل قبول است

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله درویش‌امیری شامگاه سه شنبه در جلسه کارگروه اشتغال استان زنجان با بیان اینکه عملکرد بانک‌های استان در همراهی دستگاه‌ها و ارائه تسهیلات در حوزه اشتغال رضایت‌بخش است، افزود: اشتغال فرآیندی است که نیازمند همراهی همه دستگاه‌ها و ارگان‌ها است که خوشبختانه در این زمینه همراهی بانک‌ها برای ارائه تسهیلات در این زمینه قابل قبول است.

وی با اشاره به اینکه این امیدواری وجود دارد که همراهی موفق و قابل قبول بانک‌ها که در سال گذشته محقق شد، امسال نیز تداوم داشته باشد، تصریح کرد:‌ همراهی بانک‌ها در سال گذشته برای ارائه تسهیلات حوزه اشتغال حاکی از آن است که بانک‌ها در زمینه ارائه تسهیلات دقت‌نظر کافی را به کار برده‌اند، لذا انتظار داریم این سرعت عمل و دقت در ارائه تسهیلات تداوم داشته باشد.

استاندار زنجان در ادامه از انجام بازپرداخت بیش از ۵۵ درصد از تسهیلات سامانه بهین‌یاب خبر داد و با اشاره به اینکه این تسهیلات به بخش‌های مختلف از جمله صنعت، معدن و کشاورزی تعلق گرفته است، گریزی به وضعیت شرکت صنایع ریلی ابهر زد و گفت: به میزان ۱۵۰۰ میلیارد تومان از محل تبصره ۱۸ به این شرکت اختصاص یافته است تا شاهد توسعه صنایع ریلی باشیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان نیز در ادامه این جلسه از ایجاد اشتغال برای ۶۸۲ مددجوی زنجانی در هفت ماهه امسال خبر داد و گفت: تا ۲۵ مهرماه ۶۸۲ شغل برای مددجویان ایجاد شده و بیش از ۱۱۰۰ نفر از جامعه هدف در دوره‌های آموزشی مختلف شامل مقدماتی، تکمیلی، کارآفرینی، پایدارسازی و توسعه اشتغال شرکت کردند.

هدایت صفری با بیان اینکه امروز خواهان تسهیل در پرداخت تسهیلات و ارائه ضمانت‌نامه‌ها هستیم، ادامه داد: استعدادسنجی، آموزش، اجرای طرح، نظارت‌های فنی و تخصصی و بازاریابی و بازارسازی از جمله محورهای توانمندسازی مددجویان به‌شمار می‌رود که سعی شده است این محورها با جدیت دنبال شده و شاهد توانمندسازی مددجویان باشیم.

سلمان حسینی، معاون امور اجتماعی اداره‌کل بهزیستی استان زنجان نیز در ادامه این جلسه، از پرداخت بیمه خویش‌فرمایی به مدت ۵ سال به آن دسته از معلولان و مددجویانی که خود رأسا نسبت به ایجاد اشتغال برای خود اقدام کنند، خبر داد و اظهار کرد: طی هفت ماهه امسال، اشتغال برای ۳۷۱ نفر در حوزه شهری و روستایی محقق شده است.


9952825
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست معاونت طرح‌های اشتغالزایی اشتغال محور بنیاد برکت گفت: ۵ طرح اشتغالزایی خرد از جمله نانوایی تمام اتوماتیک، کارواش و قالیشویی، نیروگاه خورشیدی متمرکز و.. با ظرفیت ایجاد اشتغال برای ۵۸ نفر در شهرستان کاشان به بهره برداری رسید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه شنبه ۲۸ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است