گوناگون 19:33 - 04 خرداد 1394
همشهری‌آنلاین:جلد دوم کتاب استانداردهای روابط عمومی با حضور دکتر سورنا ستاری،‌ معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و مهندس شمس، مدیرعامل گروه پتروپارس رونمایی شد.

کتاب استانداردهای روابط عمومی نخستین تلاش در خصوص تهیه و تدوین استانداردهای روابط عمومی است که با همت انجمن‌متخصصان روابط عمومی ایران و مشارکت روابط عمومی و امور بین الملل گروه پتروپاس، توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی با رویکرد ملی منتشر شده است.

این کتاب با مدیریت مهندس سیدهادی میرباقری، مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل گروه پتروپارس و با قلم آقایان دکتر احمد یحیایی ایله‌ای، مهندس سیدشهاب سیدمحسنی، دکتر مهدی باقریان، مهندس سیدحسین قوامی و عادل میرشاهی به رشته تحریر درآمده و همزمان با بازدید معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری از شرکت پتروپارس و امضای تفاهم نامه حمایت از نخبگان ایرانی غیر مقیم، طی مراسمی رونمایی شد.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور ضمن ابراز خرسندی از تلاش‌های عملی صورت گرفته در کشور، طی یادداشت یادبودی ابراز امیدواری کرد: امید است معاونت علمی و فناوری بتواند از اینگونه اقدامات فرهنگی و دانش بنیان حمایت کند.

مدیرعامل گروه پتروپارس نیز انتشار این کتاب را اقدامی در راستای مدیریت دانش و حمایت از اقدامات دانش بنیان دانست و افزود: با گذشت زمان، شرکت پتروپارس در کنار سرآمدی در اجرای ابرپروژه‌های ملی، در حوزه‌های روابط عمومی و منابع انسانی نیز سرآمد شده است.

هر دو جلد کتاب استانداردهای روابط عمومی از محصولات انتشارات کارگزار روابط عمومی است که با همت انجمن متخصصان روابط عمومی ایران و حمایت صنعت نفت کشور و با بهره‌گیری از نظرات، دانش و تجربیات جمع کثیری از مدیران روابط عمومی ایران و استاتید این حوزه تالیف شده است.

دومین جلد کتاب استانداردهای روابط عمومی به دو بخش «مدیریت و برنامه‌ریزی» و «فنون روابط عمومی» تقسیم شده که در بخش اول به روش تهیه سند روابط عمومی به عنوان پیشینه و نقشه راه برای هر روابط عمومی پرداخته و در بخش دوم به فنون ارتباطات رسانه‌ای، ارتباطات اینترنتی و الکترونیکی، ارتباطات مردمی، مدیریت گردهمایی‌ها و مدیریت انتشارات پرداخته شده است.


6443050
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است