اجتماعی 19:13 - 29 فروردین 1394
شهردار منطقه 6 به باشگاه خبرنگاران خبر داد:
شهردار منطقه 6 از احداث همراه سرا و اسکان رایگان همراهان بیمار در هتل اورین در این منطقه خبر داد.

عظیم بابایی شهردار منطقه 6 در گفت‌وگو با خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران با اشاره به احداث همراه سرا و اسکان رایگان همراهان بیمار در هتل اظهار کرد: تا زمان اتمام ساخت همراه سرای بیماران، به صورت رایگان همراهان بیماران بیمارستانهای امام خمینی، شریعتی و مرکز طبی کودکان در هتل اورین اسکان داده می‌شوند.


وی افزود: حدود 11 بیمارستان، مراکز درمانی و کلینیک تخصصی در این محدوده وجود دارد که همین امر باعث می‌شود تا بسیاری از افراد از شهرستانهای مختلف برای درمان به این مراکز درمانی مراجعه و با تدابیر شهرداری منطقه همراهان بیمارانی که از شهرستانها و مناطق محروم به بیمارستانهای امام خمینی، شریعتی و مرکز طبی کودکان مراجعه می‌کنند نیز با ارائه معرفی نامه از بیمارستان، به صورت رایگان در هتل اورین واقع در کارگر شمالی اسکان داده می‌شوند.


بابایی ادامه داد: تا زمان بهره برداری از همراه سرا، همراهان بیماران به صورت رایگان از خدمات این هتل استفاده می‌کنند.


شهردار منطقه6 در ادامه تصریح کرد: تاکنون بیش از 1600 همراه بیمار از اکثر نقاط کشور به صورت تک نفره، دو نفرهو حتی سه نفره در مدت درمان بیمار خود در این هتل اسکان داده شده‌اند.


وی در پایان تاکید کرد: مراحل و اقدامات اولیه ساخت همراه سرای بیمارستان‌های ذکر شده درحال انجام است و هنوز تصمیم نهایی برای محل دقیق ساخت این بنا گرفته نشده و در حال بررسی است تا در بهترین موقعیت این ساختمان احداث و راه اندازی شود.


انتهای پیام/



6219606
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سازمان امداد و نجات اعلام کرد: تاکنون به بیش از ١٠ هزار نفر در جنوب کشور امدادرسانی شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فراجا طی اطلاعیه‌ای ضمن اعلام اینکه وضعیت حجاب در جامعه مطلوب‌تر شده است، گفت: برخی شیطنت‌های رسانه‌ای بر عزم و اراده پلیس تاثیری نخواهد داشت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فراجا طی اطلاعیه‌ای ضمن اعلام اینکه وضعیت حجاب در جامعه مطلوب‌تر شده است، گفت: همچینن برخی شیطنت‌های رسانه‌ای بر اراده پلیس تاثیری نخواهد داشت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح از شناسایی، تصویب و اجرایی شدن ۱۷۵۰ راهکار پیشگیری از جرایم مرتبط با تهدیدات فضای مجازی در نیرو‌های مسلح خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» پسر جوان در درگیری خیابانی در مرکز تهران با ضربه چاقو به قتل رسید.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شهردار منطقه ۱۱ تهران با اشاره به بافت قدیمی این منطقه گفت: متأسفانه اکثر مراکز درمانی منطقه ۱۱ مشکل ایمنی دارند؛ اما ما تک به تک در حال رفع این مشکلات هستیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» هرمزی گفت: با کمک دولت قرارداد بیش از ۶۵ هزار تاکسی برقی منعقد شده که در هفته آینده برای هزار دستگاه فراخوان متقاضیان تاکسی انجام می‌شود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مرکز اطلاع‌رسانی فراجا در اطلاعیه‌ای آورده است: وبگاه خبرگزاری پلیس مرجع رسمی اطلاع‌رسانی فراجا است؛ تولید محتوا با نام پلیس مورد تایید نیست.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» آزمون استخدامی سازمان تأمین‌اجتماعی برای جذب ۴۹۰۰ نیروی انسانی جدید در بخش‌های بیمه‌ای و درمانی این سازمان امروز برگزار شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فردین رحمان‌نژاد از بهره‌برداری از فاز دوم مرکز خرید و فروش پرندگان زینتی خلیج فارس در غرب پایتخت خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است