استانی 20:32 - 13 فروردین 1399

بیش از ۲هزار ماسک برای ادارات کاشان تامین شد

مهدی نادعلی در گفت و گو با خبرنگار مهر با بیان اینکه بعد از شیوع ویروس کرونا و در پی تفاهمنامه سازمان بسیج مستضعفین و وزارت بهداشت با ابلاغ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان قرارگاه پدافند زیستی بسیج ادارات شهرستان کاشان در پایگاه مقاومت بسیج شهرداری کاشان تشکیل شد، اظهار داشت: ساختار اداری این قرارگاه شامل تعدادی از مدیران و مسئولین شهرستان کاشان، فرمانده و فرمانده و جانشین قرارگاه و شامل شش کارگروه آموزش و بهداشت، جذب نیروی داوطلب، اشراف ونظارت، روابط عمومی و فضای مجازی، خیرین و مشارکت مردمی و همچنین کارگروه عملیاتی و پشتیبانی است.

وی انجام عملیات ضدعفونی معابر سطح شهر با مشارکت پایگاه های محلی را از جمله اقدامات قرارگاه پدافند زیستی بسیج ادارات کاشان دانست و ابراز داشت: اقداماتی مشابه با کانون های فرهنگی سطح شهرستان نیز انجام شده است.

فرمانده قرارگاه پدافند زیستی بسیج ادارات کاشان با اشاره به اینکه برای ضدعفونی و گندزدایی ادارات کاشان بیش از ۲۰۰ کیلو پودر کلر با همکاری شهرداری کاشان تامین شده است، افزود: برای متقاضیان ادارات کاشان نیز بیش از دو هزار ماسک توسط این قرارگاه پدافند زیستی تامین شده است.

وی همچنین از تامین پذیرایی برای پرسنل دارالسلام گلابچی کاشان خبر داد و خاطرنشان کرد: همچنین پنج نفر از کارمندان داوطلب بسیجی برای تامین راننده آمبولانس به سازمان آرامستانهای شهرداری کاشان توسط قرارگاه پدافند زیستی بسیج ادارات کاشان تامین شده است.

نادعلی همچنین با بیان اینکه مصوبات ستاد کرونا به فرماندهان پایگاه های بسیج ادارات سطح شهرستان به روز ابلاغ و پیگیری می شود، بیان داشت: امیدواریم با مشارکت مردم دیار مومنان کاشان ویروس منحوس کرونا هر چه زودتر در شهرستان کاشان و ایران اسلامی نابود شود.


10465656
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است