استانی 11:56 - 05 اردیبهشت 1393
صبح امروز صورت گرفت
حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی فاطمه زهرا(س) سپاه شهرستان بوشهر اقدام به برگزاری آزمون مبنا، تکمیل ظرفیت آیه‌های تمدن کرد.

برگزاری آزمون آیه‌های تمدن در شهرستان بوشهر

به گزارش خبرگزاری  فارس از بوشهر، فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی فاطمه زهرا(س) سپاه شهرستان بوشهر صبح امروز در حاشیه برگزاری این آزمون که در مدرسه زینبیه برگزار می‌شد، گفت: حمایت‌های آموزشی دانش‌آموزان دوره‌های ششم ابتدایی تا سوم دبیرستان و رسیدن به دانگاه از اهداف آزمون آیه‌های تمدن است.

فاطمه بحرانی افزود: موسسه علمی آموزشی رزمندگان اسلام، کلاس‌های تقویتی، آزمایشی، سی دی‌های آموزشی، کتاب‌های آموزشی و کلاس‌های مشاوره‌ای دانش‌آموزان برای شرکت در آزمون آیه‌ها تمدن را فراهم می‌کند و بسیج دانش آموزی مسئول ثبت نام و آزمون و نظارت بر کار این مؤسسه را دارد.

بحرانی اظهار داشت: امروز 278 دانش آموز در مقطع ابتدایی و دبیرستان در این آزمون شرکت کردند. 133 دانش آموز در مقطع ششم ابتدایی و 145 نفر در مقطع دبیرستان در آزمون آیه‌های تمدن شرکت کردند.


3571132
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است