استانی 15:17 - 03 آبان 1393
فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه دشمنان امروز بنیان خانواده‌ها را نشان گرفته‌اند، گفت: همه باید تلاش کنیم تا خانواده‌ها نسبت به خطرات ماهواره آگاه شوند.

دیش‌های ماهواره روی سیاه چادر عشایر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی در نشست مبلغین و مبلغات اعزامی به استان در آستانه ماه محرم، بزرگترین بستر اقتدار نظام را مردم عنوان و تصریح کرد: با وجود همه پیشرفت‌هایی که در زمینه تجهیزات نظامی به دست آورده‌ایم، باز همچون گذشته محور اقتدار نظام، مردم هستند.

وی با بیان اینکه ایران در زمینه نظامی امروز در منطقه و جهان حرف برای گفتن دارد، اظهارکرد: قطعاً این امکانات و تجهیزات مایه سربلندی ما نخواهند بود و آنچه که امروز آن را مایه افتخار و اقتدار و سربلندی خود می دانیم، مردم هستند.

ریحانی بر تلاش دشمن برای نفوذ در صفوف منسجم مردم اشاره و تصریح کرد: دشمن، امروز وحدت و وفاق ملی و بنیان خانواده را نشان گرفته که اگر نسبت به این مسئله بی اهمیت باشیم، باید منتظر حادثه باشیم.

فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) به ترویج استفاده از ماهواره در جامعه اشاره و تصریح کرد: متاسفانه شاهد استفاده از ماهواره در سیاه چادرهای عشایر نیز هستیم.

وی تصریح کرد: دشمن در حال ایجاد شکاف در فضای مستحکم خانواده است که در این زمینه باید آگاهی‌های لازم به مردم و جامعه عشایر داده شود.

ریحانی بر تشریح آثار زیان بار ماهواره بر خانواده‌ها در سخرانی‌های مبلغین تاکید کرد و از مبلغین اعزامی خواست تا خانواده‌ها را نسبت به تهدیدات ماهواره بیش از پیش آشنا کنند.

فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه در شرایط حساس و پیچ انقلاب قرار داریم، اظهار کرد: اگر به درستی شرایط را مدیریت کنیم قطعاً این پیچ را به سلامت پشت سر می گذاریم.

ریحانی با بیان اینکه انقلاب از همه پیچ و خم‌های تاریخی خود به سلامت عبور کرده، گفت: ایران همواره با همت مردمانش پیچ‌های مهم را پشت سر و توطئه‌های دشمنان را بی سرانجام گذاشته است و جا دارد در این شرایط حساس نیز از تحرکات دشمن غافل نشویم.

وی با بیان اینکه 22 درصد جمعیت استان کرمانشاه اهل تسنن بوده و بخشی نیز اهل حق هستند، از مبلغین خواست تا حفظ وحدت را رویه کار خود در سخنرانی‌ها قرار داده و وفاق ملی را بیش از پیش در سخنرانی هایشان تقویت کنند.

وی به غنای فرهنگ مردم غرب کشور و بویژه استان کرمانشاه اشاره و تصریح کرد: جامعه استان جامعه عشایری است که از فرهنگ غنی و مستحکمی برخوردار است که دشمن نیز این نقاط حساس را شناسایی کرده و بیشترین هجمه خود را برای از بین بردن این فرهنگ مستحکم قرار داده است.

وی در ادامه به هدف قیام امام حسین (ع) اشاره و تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر هدف اصلی امام حسین (ع) از قیام بود و ضرورت دارد ما نیز در همین جهت گام برداریم، حتی اگر در این راه تهمت بشنویم و سیلی بخوریم.

ریحانی بی تفاوتی نسبت به منکرات را اولین انحراف دانست و اظهارکرد: همه باید نسبت به کارهای صورت گرفته در محیط اطرافشان حساس بوده و به موقع تذکرات لازم را بدهند که مبلغین در این زمینه اولویت بیشتری دارند.

وی تاکید کرد: اگر در این زمینه کاری صورت نگیرد و نسبت به مسائل سست شویم باید منتظر حادثه بمانیم، اما همانگونه که تاریخ نشان داده باز هم با حرکت در مسیر حق و حقیقت بر تمام هجمه‌های دشمنان پیروز می‌ شویم.

انتهای پیام


5035308
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است