فرهنگی‌هنری 10:45 - 03 تیر 1397
جشنواره تابستانی فیلم‌های سینمایی شبکه چهار از امروز (سوم تیر ماه) به روی آنتن می‌رود.

هر روز یک فیلم اقتباسی در شبکه چهار

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما، پخش جشنواره فیلم‌های سینمایی شبکه چهار در ایام تابستان از سوم تیر ماه آغاز و تا ۳۱ شهریور ادامه خواهد داشت و مخاطبان این شبکه در تابستان ۹۷ می‌توانند به تماشای آثار سینمایی ایران و جهان در ژانرهای مختلف بنشینند.

جشنواره تابستانه فیلم‌های سینمایی شبکه چهار که هر روز ساعت ۱۱ به روی آنتن می‌رود، روزانه یک اثر اقتباسی از آثار ادبی جهان که شامل نمایشنامه‌ها و داستان‌های کوتاه ادبی است را پخش می‌کند.

دکتر عزیز، دو مووی، سی و نه پله، هرگز فریاد نزن گرگ، مغازه عتیقه فروشی و زمان روراستی عناوین فیلم هایی است که به ترتیب از ۳ تا ۸ تیرماه هر روز ساعت ۱۱ پخش و ساعت ۲ بامداد بازپخش می‌شود.

فیلم سینمایی «دکتر عزیز» به کارگردانی «میوا نیشیگاوا» محصول سال ۲۰۰۹ ژاپن با بازی تسورو به شوفوکوتی است که امروز یکشنبه در جشنواره فیلم‌های تابستانی به نمایش درمی‌آید. این فیلم داستان پزشک جوانی را روایت می‌کند که برای گذراندن دوره کارآموزی به حومه شهر می‌رود و در آنجا به طبابت می‌پردازد و کم کم میان ساکنین محلی محبوبیت پیدا می‌کند. اما یک روز بدون گذاشتن کوچکترین ردی ناپدید می‌شود ... .

 فیلم سینمایی «دومووی» به کارگردانی کارن اوگانسیان، دوشنبه (۴ تیر ماه) از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده: آنتن پراچنکو نویسنده کتاب های جنایی که دچار بحران خلاقیت است. تصادفا" شاهد یک قتل می شود و با قاتل حرفه ای که آن را انجام داده آشنا می شود.آدمکش که دومووی نام دارد به آنتن اجازه می دهد که در هنگام ارتکاب قتل ناظر بر کارش باشد تا بتواند داستان های مهیج تری بنویسد تا دوباره مورد استقبال خوانندگان قرار گیرد. از سوی دیگر پلیس مسکو که مدتهاست به دنبال دومووی است با بازجویی هایی که از آنتن به عنوان شاهد به عمل می آورد به او مشکوک می شود. کنستانتین خابنسکی در فیلم سینمایی «دومووی » محصول سال ۲۰۰۸ روسیه به ایفای نقش پرداخته است.

«سی و نه پله» سه شنبه ۵ تیر ماه پخش می شود. در این فیلم راس پاول، دیوید وارنر و جان میلز بازی می‌کنند. سی و نه پله محصول سال ۱۹۷۸ انگلستان است و داستان آن درباره ریچارد هنی،مهندس معدن است که از آفریقای جنوبی به لندن می‌آید. شبی سرهنگ اسکودر، یکی از همسایگانش با عجله به خانه او می‌آید و می‌گوید گروهی قصد ترور وزیر امور خارجه را دارند تا به این وسیله جنگ جهانی راه بیندازند. اسکودر کشته می‌شود و ماموران مخفی و ماموران پلیس به دنبال ریچارد هنی می‌گردند ... .

فیلم «هرگز فریاد نزن گرگ» به کارگردانی کارول بالارد محصول ۱۹۸۳ چهارشنبه (ششم تیر ماه) به روی آنتن می رود.

سینمایی «مغازه عتیقه فروشی» هفتم تیر ماه پخش می‌شود. این فیلم را برای پرسیوال در سال ۲۰۰۷ برای سینمای ایرلند و انگلستان و بر اساس رمانی از چارلز دیکنز ساخته است و در آن درک جاکوبی، سوفی، اواسیو و توبی جونز بازی های درخشانی از خود ارائه کرده اند.

شبکه چهار سیما فیلم سینمایی «زمان روراستی» را که اولو گروسبارد در ژانر پلیسی و حادثه‌ای کارگردانی کرده، روز جمعه هشتم تیر ماه پخش می‌کند.

فیلم سینمایی «زمان روراستی» محصول سال ۱۹۷۸ سینمای هالیوود است و داستین هافمن، ترزا راسل و هری دین استانتن در آن نقش‌آفرینی کرده‌اند.

در خلاصه این فیلم آمده است: ماکس دمبو (داستین هافمن) خلافکار سابقه‌دار به صورت مشروط از زندان آزاد می‌شود و باید تحت نظر ستوان ارل فرانک باشد. اما ماکس به همراه تبهکاری به نام جری تصمیم به سرقت از یک جواهرفروشی از بورلی هیلز می‌گیرند. ماکس و جری پس از سرقت به خیابان می‌آیند، با پلیس درگیر می‌شوند و ... .

انتهای پیام


9820681
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس رسانه ملی با جمعی از شاعران و نویسندگان کشور دیدار کرد و توجه به اعتلای فرهنگ غنی ایران را در زمره رئوس برنامه‌های تحولی صداوسیما برشمرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» هشتمین روز از نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با بالاترین حجم از استقبال مردم نسبت به روز‌های گذشته مواجه بود و فعالیت بخش بین‌الملل نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم به اتمام رسید.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» حجت‌الاسلام یعقوبی گیلانی گفت: حضرت محمّد مصطفی (ص) الگو و شاخصه‌ی اصلی انسان قرآنی است که همه زندگی ایشان را قرآن کریم فرا گرفته است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» ستاد خدمات سفر در سه اطلاعیه اسامی استان‌های دارای آمادگی برای میزبانی از مسافران نوروزی در موج دوم سفر‌های نوروزی را اعلام کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه از حضور ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار زائر طی نوروز ۱۴۰۳ در بقاع متبرکه خبر داد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مراسم تجلیل از خادمان قرآنی به رسم هر ساله در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با حضور رئیس جمهور شنبه در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مجموعه نمایشی «اعتبار» با هنرنمایی رضا توکلی، نیما شاهرخ شاهی، افسانه ناصری، غلامرضا اوصانلو از جمعه ساعت ۱۹ پخش و روز بعد ساعت ۱۰:۴۰ بازپخش می‌شود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» یکی از آن مساجدی که به دستور امام زمان (عجّ) ساخته شده، مسجد مقدس جمکران است که دارای اهمیت و جایگاهی بزرگ در میان مردم است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» دختر سعید راد بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون، آخرین وضعیت این هنرمند در بیمارستان را تشریح کرد و از ادامه بستری او در بیمارستان خبر داد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» حجت‌الاسلام حسینی نیشابوری گفت: دشمنان اصرار دارند بگویند قرآن اولویت جمهوری اسلامی و مردم ایران نیست.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است