استانی 07:34 - 16 اسفند 1393
شهردار فریدونکنار خبر داد
شهردار فریدونکنار با اشاره به اینکه در بودجه سال‌جاری برای فضای سبز 350 میلیون تومان اعتبار داشتیم، گفت: این رقم در سال 94 به 500 میلیون تومان رسیده است.

بودجه 500 میلیون تومانی فضای سبز شهرداری فریدونکنار در سال آینده‌

علی خان بابایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان فریدونکنار اظهار کرد: آیین کاشت سه هزار اصله نهال در شهر فریدونکنار انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه سرانه بهره‌مندی هر شهروند از فضای سبز در کشور حدود پنج متر مربع است، افزود: برنامه‌ریزی شهرداری فریدونکنار این است که در طرح جامع شهری که البته هنوز به تصویب نهایی نرسیده میانگین بهره‌مندی هر شهروند فریدونکناری از فضاهای سبز را به چهار متر مربع برساند.

شهردار فریدونکنار با بیان اینکه فرهنگ افزایش فضای سبز و درختکاری توسط شورای اسلامی شهر و شهرداری فریدونکنار ترویج می‌شود، گفت: سال گذشته دو هزار اصله نهال در فریدونکنار غرس شد.

وی با بیان اینکه این درختان از نوع نارنج و زیتون بودند، بیان کرد: امسال نیز سه هزار اصله نهال در فریدونکنار توزیع و غرس شده است.

به گفته شهردار فریدونکنار از این میزان هزار و 500 اصله نهال در سطح شهر ساحلی فریدونکنار توسط شهرداری کاشته شده و هزار و 500 نهال دیگر نیز که با همت شورای اسلامی شهر و شهرداری فریدونکنار تهیه شده بین دستگاه‌های اجرایی و ادارات و شهروندان فریدونکناری توزیع شده است.

وی ادامه داد: برای سال جدید شهر فریدونکنار توسط شهرداری گل‌کاری و زیباسازی می‌شود و دو سفره هفت سین جذاب و زیبا نیز در شهر پهن می‌شود اما با توجه به ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا (س) همه جوانب کار در نظر گرفته شده است و حفظ و رعایت حرمت‌های این ایام در دستور کار شهرداری فریدونکنار و برنامه‌های نوروزی قرار دارد.

خان‌بابایی با تاکید بر اینکه زمانی که سمت شهردار فریدونکنار را قبول کردم بودجه ما 5 میلیارد تومان بود و توانستیم با تحقق متمم در سال‌جاری آن را به 12 میلیارد تومان ارتقا دهیم اما بودجه مصوب شورای اسلامی شهر فریدونکنار برای سال آینده مبلغ 11 میلیارد و 300 میلیون تومان است که سعی می‌کنیم با تحقق متمم آن را به میزان قابل توجهی افزایش دهیم.

وی تصریح کرد: در بودجه سال 93 برای فضای سبز 350 میلیون تومان اعتبار داشتیم که این رقم در سال 94 به 500 میلیون تومان رسیده است.

به گفته شهردار فریدونکنار بودجه در این شهر پله‌ای بوده و جرقه‌ای نیست و در فریدونکنار به افزایش گام به گام درآمدها فکر می‌شود تا هرگز به شهروندان فشار نیاید.

خان‌بابایی با بیان اینکه هدف اصلی ما ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری فریدونکنار است، گفت: سیاست‌گذاری‌های بسیار ارزنده‌ای در شورای اسلامی شهر فریدونکنار که با وحدت و همدلی خاصی فعالیت می‌کنند، محقق شده است.

وی گفت: با همکاری همه‌جانبه مسئولان و مجموعه شورا و شهرداری می‌توانیم تا پایان دوره چهارم شورای اسلامی شهر فریدونکنار حداقل دو یادگار درآمد پایدار را در این شهرستان ایجاد کنیم.


5987953
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است