فرهنگی‌هنری 11:43 - 04 مرداد 1396
نتایج آزمون تلاوت و مصاحبه ششمین طرح ارزیابی قاریان و مدرسان قرآن کریم از سوی شورای عالی قرآن اعلام شد.

نتایج آزمون تلاوت و مصاحبه دوره ارزیابی قاریان و مدرّسان تلاوت قرآن اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس؛ محمدتقی میرزاجانی، رئیس حوزه ارتباطات شورای عالی قرآن و مدیر برنامه‌ریزی و اجرایی ارزیابی قاریان و مدرّسان قرائت قرآن گفت: داوری تلاوت‌های تحقیق و ترتیل قاریان و مدرّسانی که مرحله آزمون ورودی ششمین دوره ارزیابی را با موفقیت پشت سرگذاشته‌اند، با حضور استادان و داوران برجسته کشور، 28 تا 31 تیرماه در محل شورای عالی قرآن برگزار و از مجموع 178 قاری و مدرس پذیرفته شده در آزمون ورودی، دراین مرحله مجموعاً 50 نفر در یکی از درجات 1 تا 4 موفق به کسب نصاب لازم شدند. از این تعداد 39 نفر قاری و 11 نفر مدرس‌ هستند.

وی افزود: شرکت‌کنندگان می‌توانند از تاریخ ۸ مرداد‌ماه ۱۳۹۶ با مراجعه به پروفایل شخصی خود در سامانه طرح ارزیابی، قسمت کارنامه‌ها، از نتایج آزمون تلاوت و مصاحبه و پذیرش قطعی دریکی از درجات 1 تا 4 مطلّع شوند. فرصت درخواست تجدید نظر به نمرات تا پایان وقت اداری ۱۰ مرداد از طریق سامانه پیامکی 30005088810400 خواهد بود.

میرزاجانی ادامه داد: آزمون نظری قاریان و مدرّسانی که دریکی از درجات 1 تا 4 پذیرفته‌ شده‌اند، روز جمعه ۵ مرداد‌ماه در تهران برگزار خواهد شد.

لازم است قاریان و مدرّسان محترم با مراجعه به سامانه طرح ارزیابی، بخش آیین‌نامه‌ها ،مواد آزمونی خود را از جداول مربوطه دریافت و با آمادگی کامل در آزمون نظری شرکت کنند.

رئیس حوزه ارتباطات شورای عالی قرآن گفت: افرادی که سرفصل‌های منابع و دروس نظری را در مراکز آموزش عالی گذرانده‌اند، با ارسال مدرک معتبر و پس از تأیید آن در کمیته فنّی دبیرخانه ارزیابی، از آزمون دروس گذرانده شده، معاف خواهند شد.

شرکت کنندگان فرصت دارند تصویر این مدارک را تا تاریخ ۱۵ مرداد از طریق دورنگار به شماره 02188832500 به شورای عالی قرآن (دبیرخانه ارزیابی قاریان و مدرّسان) ارسال کنند. تطبیق تصویر مدارک با اصل آن مقارن با برگزاری آزمون نظری خواهد بود.


9295983
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس رسانه ملی درباره تولیدات سازمان متبوع خود در زمینه عملیات «وعده صادق» توضیح داد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» فیلم «مست عشق» با جذب ۵۱ هزار مخاطب طی روز گذشته موفق شد تا رکورد بیشترین تعداد مخاطب روز نخست نمایش را از آن خود کند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» در روز‌های پایانی اولین هفته از اردیبهشت ماه فیلم‌های سینمایی «جغد شب»، «قاتلان ماه کامل» و «در مسیر بوستون» از قاب شبکه‌های سیما تماشایی می‌شوند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» جبلی گفت: رسانه ملی و وزرات ورزش در حال تدوین آیین‌نامه‌ای درباره حق پخش فوتبال هستند که تقدیم هیئت وزیران خواهد شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» استاد پیشکسوت قرآنی گفت: قرآن همه چیز ماست. اگر قرآن می‌تواند تمام مشکلات ما را حل کند، چرا ما آن را در اولویت قرار ندهیم.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» یک کارشناس مذهبی با اشاره به فضائل متعدد شاه عبدالعظیم حسنی (ع) از ایشان به عنوان یکی از شخصیت‌های برجسته تاریخ اسلام یاد کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» وزارت فرهنگ، دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های تبلیغاتی را که در اجرای بند ۱۶ ماده ۲ قانون اهداف و وظایف وزارت فرهنگ تدوین شده است، ابلاغ کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه سفر به پاکستان از فعال شدن ۶ خانه فرهنگی ایران در این کشور خبر داد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» کتابفروشی‌های تایید شده در سامانه بازار کتاب برای حضور در بخش مجازی سی وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا ۸ اردیبهشت فرصت دارد نسبت به ثبت‌نام در این بخش اقدام کنند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» در مراسم اختتامیه جشنواره قهرمان ایران بهترین‌های سال گذشته ورزش ایران در بخش‌های مختلف معرفی شدند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است