ورزشی 01:24 - 05 اردیبهشت 1397
لیورپول با درخشش مهاجم مصری اش توانست با یک پیروزی پرگل برابر رم به فینال لیگ قهرمانان نزدیک شود.

جشنواره گل لیورپول در آنفیلد با درخشش صلاح

به گزارش ایسنا، نخستین دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا سه شنبه شب بین دو تیم لیورپول و رم در آنفیلد برگزار شد و میزبان توانست با نتیجه پنج بر دو رم را شکست دهد.

در 20 دقیقه نخست بازی دو تیم بازی برابری ارائه دادند و با حملات خود سعی داشتند به گل برسند. رم نخستین موقعیت خطرناک را روی دروازه لیورپول ایجاد کرد و ضربه الکساندر کلاروف با برخورد به دستان دروازه بان به تیرک برخورد کرد. در ادامه سادیو مانه یک فرصت خوب را از دست داد و توپش به بیرون رفت. او لحظاتی بعد یک موقعیت دیگر به دست آورد که از آن نیز نتوانست استفاده کند. با این حال محمد صلاح توانست با یک شوت زیبا لیورپول را با یک گل پیش اندازد. شاگردان یورگن کلوپ که در 15 دقیقه پایانی تیم برتر بودند توانستند دوباره به گل برسند. مهاجم مصری باز هم درخشید و به نحو زیبایی دروازه رم را باز کرد. نیمه اول با پیروزی دو بر صفر میزبان پایان یافت.

لیورپول در نیمه دوم بازی درخشانی را به نمایش گذاشت و اجازه نداد رم بازی مورد نظرش را ارائه دهد. مانه با پاس صلاح در دقیقه 56 گل سوم تیمش را به ثمر رساند. برتری قرمز پوشان ادامه داشت تا اینکه نوبت به روبرتو فیرمینیو رسید. او در دقیقه 62 گلزنی کرد. تنها چند دقیقه بعد فیرمینیو دبل کرد تا بازی پنج بر صفر شود. این نتیجه فوق العاده باعث شد کلوپ تصمیم به تعویض صلاح بگیرد. میزبان که از این پیروزی پر گل خیالش راحت بود به رم فضا داد. این اتفاق موجب شد ادین ژکو در دقیقه 81 نخستین گل تیم ایتالیایی را به ثمر برساند. بازی خوب رم ادامه داشت تا این که داور یک پنالتی به نفع این تیم اعلام کرد و دیگو پروتی توانست آن را به گل تبدیل کند. در دقایق پایانی توپ و میانه میدان در اختیار تیم مهمان بود اما آن ها نتوانستند اختلاف را کمتر کنند. رم با این دو گل به جبران نتیجه در بازی برگشت امیدوار شد.

در دیگر دیدار این مرحله امشب (چهارشنبه) بایرن مونیخ به مصاف رئال مادرید می رود.

انتهای پیام


9757385
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: در صورت تکرار اتفاقات مشابه بازی قبل مقابل تراکتور، تیم را از زمین بیرون می‌کشیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم فوتبال پرسپولیس، تمرین پنج‌شنبه را در ورزشگاه شهید کاظمی با حضور هواداران برگزار کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در پایان رقابت‌های بوکس جاده ابریشم باکو، ملی پوشان ایران به دو مدال نقره و دو برنز دست یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» باشگاه استقلال که به دلیل دادن ضمانت به سانتاکلارای پرتغال پنجره نقل‌وانتقالاتی خود را بسته می‌بیند، خطری از این بابت احساس نمی‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ملی‌پوش دسته فوق سنگین وزنه‌برداری ایران گفت: مطمئن هستم اگر با آمادگی کامل و روحیه خوب راهی المپیک شوم، اتفاق‌های خوبی را رقم خواهم زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مریم طوسی دونده کشورمان در جریان برگزاری مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ آفریقای جنوبی در ماده ۲۰۰ متر نایب قهرمان شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» میرزایی بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران که به دلیل مصدومیت از ابتدای فصل بازی‌های را از دست داده بود بعد از بهبود هم نمی‌تواند برای استقلال بازی کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» داور مشهور مسابقه قویترین مردان ایران از پیشنهاد رشوه در دوران برگزاری این مسابقات خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است