استانی 14:30 - 25 مرداد 1399

دستگیری عاملان قدرت نمایی فضای مجازی در ملکشاهی ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ داقر پرماسی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان، در پی رصد فضای مجازی، با صفحه‌ای در یکی از شبکه‌های اجتماعی روبرو شدند که گردانندگان آن اقدام به انتشار تصاویر حمل و نگهداری سلاح‌های گرم و سرد غیرمجاز می‌کردند که موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین وظایف و ماموریت‌های پلیس، برخورد با برهم زنندگان آسایش و امنیت شهروندان است، افزود: در این راستا کارشناسان پلیس امنیت عمومی شهرستان بلافاصله با انجام اقدامات تخصصی و فنی، متهمان را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی غافلگیرانه، ۴ نفر از عاملان اصلی قدرت نمایی با سلاح گرم در فضای مجازی را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند، تصریح کرد: خرید و فروش سلاح و مهمات در فضای مجازی جرم بوده و پلیس برابر قانون با مجرمان برخورد خواهد کرد.

جانشین انتظامی شهرستان ملکشاهی، گفت: هرگونه قدرتنمایی و ایجاد مزاحمت برای شهروندان در فضای مجازی جرم است و مردم در صورت مشاهده صفحات مربوط به فروش سلاح و مهمات و قدرت نمایی اراذل و اوباش با سلاح می‌توانند از طریق تلفن ۱۱۰ موارد را اطلاع رسانی کنند.


10668021
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است