استانی 10:51 - 06 مهر 1399
قائم مقام کمیته امداد استان خبر داد
ایسنا/آذربایجان شرقی قائم مقام کمیته امداد آذربایجان شرقی گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید تهیه و توزیع تبلت برای دانش آموزان در دست اجرا است.

توزیع تبلت بین دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد آذربایجان شرقی

غلامعلی ملامهدی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و گسترش آموزش مدارس در بستر اینترنت، اظهار کرد: هم اکنون 12 هزار دانش آموز در استان زیرپوشش این نهاد حمایتی هستند که نیازمند تجهیزات و امکانات الکترونیکی مورد نیاز برای اتصال به سامانه شاد هستند.

وی خاطر نشان کرد: با هدف بهره‌مندی دانش آموزان کم بضاعت زیر پوشش این نهاد حمایتی از آموزش مجازی با همکاری خیرین، این تبلت‌ها خریداری و در اختیار فرزندان مددجو قرار می‌گیرد.

ملامهدی خاطر نشان کرد: فرزندان مددجویان برای دسترسی به شرایط برابر آموزشی و داشتن امکانات الکترونیکی چشم انتظار کمک‌های خیران هستند.

به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، وی ضمن تاکید بر ارتقای شاخص‌های آموزشی برای مقابله با فقر، گفت: تهیه تجهیزات الکترونیکی آموزشی از ترک تحصیل دانش‌آموزان زیرپوشش این نهاد جلوگیری می‌کند.

وی با اشاره برگزاری شور عاطفه‌ها به‌صورت غیرحضوری، افزود: به دلیل شرایط کرونایی امسال پایگاه‌های کمیته امداد در سطح شهر برپا نشده و مردم نیک اندیش و خیران می‌توانند کمک‌های نقدی خود را با شماره گیری کد دستوری #041*8877* از طریق تلفن همراه بصورت ایمن و سریع پرداخت کنند.

انتهای پیام


10735787
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است