استانی 14:25 - 08 شهریور 1393
امیری:
تبریز- خبرگزاری مهر: معاون امور بانوان استاندار آذربایجان شرقی گفت: دختران با حفظ حجاب و عفاف خود پیرو بانوان نمونه اسلامی باشند.

دختران با حفظ حجاب و عفاف خود پیرو بانوان نمونه اسلامی باشند

به گزارش خبرنگار مهر، سهیلا امیری ظهر شنبه در همایش گرامیداشت روز دختر که در استانداری آذربایجان شرقی برگزار شد، با بیان این مطلب اظهار داشت: در سال 80 به پیشنهاد شورای عالی فرهنگی روز ولادت حضرت معصومه (س) را روز دختر نام گذاری کردند تا دختران ایرانی این بانوی بزرگ اسلام را به عنوان الگوی خود قرار دهند.

وی همچنین در ادامه با بیان اینکه دختران ایرانی می توانند حضرت معوصه (س) را از لحاظ ابعاد شخصیتی و کرامت الگوی نمونه خود قرار دهند، افزود: دختران ایرانی حفظ عفاف و حجاب خود را نباید تنها به روز دختر اختصاص دهند، بلکه می توانند این بانوی بزرگوار را به عنوان بهترین الگوی خود در تمام مراحل زندگی قرار دهند.

معاون امور بانوان استاندار آذربایجان شرقی بیان کرد: بیش از 50 درصد افراد جامعه را دختران تشکیل می دهند و آنها مسئول پرورش نسل آینده هستند و در حال حاضر نیز دختران در موفقیت و پویایی جامعه نقش بسزایی دارند.

امیری دین اسلام را تنها بنیان گذار کرامت و عزت بانوان دانست و ادامه داد: توجه و احترام گذاشتن حضرت محمد (ص) به حضرت فاطمه (س) باعث شد تا جایگاه دختر و زن در جامعه بالا رود، چرا که در آن زمان جهالت به قدری بود که دخترها را مایه ننگ می دانستند و آنها را زنده به گور می کردند.

وی همچنین در ادامه دختران را هدف اصلی رسانه های بیگانه دانست و افزود: رسانه های بیگانه با پخش برخی از پیام ها تمام شخصیت زنان را از ابعاد مختلف زیر سوال می برند.

امیری هدف از برگزاری همایش گرامیداشت روز دختر را ارزش دادن اسلام به دختران عنوان کرد و گفت: دختران با حفظ حجاب و عفاف خود می توانند پیرو بانوان اسلامی باشند و از آسیبهای تبلیغاتی دشمنان در امان بمانند.


4600512
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است