استانی 00:12 - 28 آبان 1398

گشت‌های مشترک در استان بوشهر راه‌اندازی شد/نظارت مستمر بر قیمت‌ها

زهرا افضلی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در سطح بازار به صورت مستمر بر قیمت‌ها نظارت می‌شود و گشت‌های مشترک در سطح استان بوشهر راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه سهمیه سوخت ناوگان حمل و نقل شهری و برون‌شهری تعیین شده است، ادامه داد: با توجه به اختصاص سهمیه، نباید شاهد افزایشی در نرخ کرایه مسافر و بار باشیم و با هرگونه افزایش قیمت برخورد می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر با اشاره به برخورد جدی با هرگونه افزایش قیمت در اجناس، کالا و خدمات عمومی اضافه کرد: ازرسی و بررسی‌های لازم در وضعیت قیمت ناوگان حمل و نقل درون و برون شهری به صورت مداوم انجام می‌شود.

وی با اشاره به تشکیل ۲۰ پرونده برای آژانس‌های تاکسی تلفنی متخلف در زمینه افزایش قیمت سرویس‌ها بیان کرد: این پرونده‌ها بلافاصله رسیدگی شده و حکم صادره برای متخلفان به‌زودی اطلاع رسانی می‌شود.

افضلی‌نیا با اشاره به ممنوعیت افزایش قیمت تمامی اجناس کالا و خدمات در همه سطوح تصریح کرد: مردم نگران افزایش قیمت‌ها نباشند و در آینده نزدیک شاهد فصل جدیدی در وضعیت خدمات رسانی خواهیم بود.

وی از کنترل قیمت کالا و خدمات با نظارت‌های شبانه‌روزی خبر داد و اضافه کرد: به مردم اطمینان می‌دهیم که کنترل قیمت‌ها به صورت مداوم ادامه خواهد داشت.


10296630
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است