اجتماعی 22:14 - 29 فروردین 1398
وزیر آموزش و پرورش خبر داد:
وزیر آموزش و پرورش از دایر شدن تمام کلاس‌های درس در استان‌های سیل‌زده به جز مناطقی از خوزستان خبر داد و گفت: با تأکید رئیس‌جمهور در مناطقی از خوزستان که امکان تشکیل کلاس درس فراهم نشده باشد، حتی با تشکیل چادر در مناطق استقرار هموطنان سیل‌زده، کلاس‌های درس برگزار می‌شود.

تهیه آئین‌نامه تشکیل فوری کلاس‌های درس در زمان بحران/ارسال کانکس‌های مجهز به خوزستان

سیدمحمد بطحائی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره اقدامات انجام‌شده برای بازگشایی مدارس در شهرهای درگیر سیل در استان‌های مختلف گفت: به غیر از استان خوزستان، تمام مدارس آسیب‌دیده از سیل، به موقع بازسازی شده یا کلاس‌های جایگزین برای آنها در نظر گرفته شده است؛ بنابراین کلیه مدارس در استان‌های گلستان و لرستان به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

وی درباره وضعیت مدارس و نحوه فعالیت آنها در استان خوزستان نیز گفت: در این استان با تأکیدات رئیس‌جمهور محترم در مناطقی که به خاطر آسیب ناشی از سیل یا اسکان، امکان تشکیل کلاس درس فراهم نشده باشد، حتی با تشکیل چادر در مناطق استقرار هموطنان عزیز سیل‌زده، در خصوص برگزاری کلاس‌های درس اقدام خواهد شد.

به گفته وزیر آموزش و پرورش، این موضوع روز گذشته طی بخشنامه‌ای به استان خوزستان ابلاغ شده و کانکس‌هایی مجهز به وسایل سرمایشی و گرمایشی به این استان ارسال شده است.

بطحائی همچنین خبر داد: بنا بر تاکید دکتر روحانی، رئیس‌جمهور محترم، آئین‌نامه‌ای در خصوص تشکیل فوری کلاس‌های درس در مواقع بحرانی در دست تهیه است که به‌زودی برای اجرا ابلاغ خواهد شد.

انتهای پیام


10106534
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» نشست مشترک معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و پلیس راهور پایتخت برای بررسی مسائل مربوط به حمل و نقل پایتخت برگزار شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه از برگزاری آزمون استخدامی شورا‌های حل اختلاف در سال جاری خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس آگاهی گفت: همکاران من در پایگاه یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ به تازگی موفق به کشف پرونده اذیت و آزار و اخاذی از زنان شدند که نقطه شروع آن شبکه اجتماعی اینستاگرام بوده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر کشور از پروژه شهید بروجردی در منطقه ۱۸ بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت آن قرار گرفت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» همزمان با هفته زمین پاک پویش فرهنگی «زنده‌باد درخت» در فضای تبلیغات شهری تهران اجرا شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون استاندار تهران گفت: میزان خودکفایی تولید مرغ در استان تهران از ۴ درصد به ۱۲ درصد رسیده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل بنیاد حیات و معاون کمیته امداد از برنامه کمیته‌امداد برای ایجاد ۳۰۰ هزار طرح اشتغال در سال ۱۴۰۳ خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، میانگین کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (۶ اردیبهشت) در شرایط قابل قبول قرار دارد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس راهور فراجا از کاهش ۱۴/۳ درصدی جانباختگان تصادفات جاده‌ای در سفر‌های نوروزی ۱۴۰۳ خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» طرح انضباط شهری سد معبر سیار از جمله وانتی‌ها و چرخی‌ها در ۱۲ منطقه تهران با مشارکت پلیس راهور تهران در حال اجراست.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است