استانی 12:45 - 01 آبان 1393
در دیدار با سخنگوی دولت عنوان شد
امام جمعه بناب گفت: ما مشکلات عدیده‌ای در این شهرستان داریم که عدم وجود کمربندی و تردد وسائل نقلیه سنگین از داخل شهر یکی از آنهاست.

درخواست امام جمعه بناب از نوبخت برای تسریع در احداث کمربندی شرقی شهرستان

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، حجت الاسلام مصطفی باقری‌بنابی در جلسه شورای اداری شهرستان بناب که با حضور سخنگوی دولت و استاندار آذربایجان شرقی تشکیل یافت،  از معاون رئیس جمهور خواست ضمن ابلاغ سلام وی و مردم بناب به رئیس جمهور، به ایشان بگوید که شما مدیون مردم و مدیون خداوند هستید و هیچ حزبی، هیچ جناحی، هیچ قومی و هیچ ستادی در روی کار آمدن شما نقش نداشته است و در عرض چند ساعت خدا این کار را مقرر کرد که شما خدمتگزار مردم باشید.

امام جمعه بناب با اشاره به اینکه رئیس جمهور به هیچ کس و گروهی مدیون نیستند؛ تصریح کرد: از این رو قدر مردم را بدانید و برای جلب رضای خدا گام بردارید.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بناب افزود: متأسفانه امروز برخی ملاحظات ما را اسیر کرده است و نباید اسیر این ملاحظات شویم که متأسفانه گاهی دچار این آسیب شده‌ایم!

امام جمعه بناب با اشاره به برخی مشکلات این شهرستان گفت: ما مشکلات عدیده‌ای در این شهرستان داریم که عدم وجود کمربندی و تردد وسائل نقلیه سنگین از داخل شهر یکی از آنهاست و متاسفانه هر ساله تعدادی از مردم به علت تصادفات جان خود را از دست می‌دهند.

وی خواستار اهتمام جدی مسئولان در خصوص احداث کمربندی شرقی بناب شد.


5021243
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است