استانی 01:42 - 31 مرداد 1393
نماینده ولی فقیه در کردستان:
نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: دشمن از نیروهای جوان و با انگیزه که دارای جسم سالم و نیرومند هستند، بیشتر واهمه دارد.

دشمن از جوانان سالم و نیرومند واهمه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌شاهرودی، پنجشنبه شب در آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی جام مقاومت اسلامی، اظهار کرد: این جام جزئی از کنگره شهدای پیشمرگان مسلمان کرد است.

وی با بیان اینکه ورزش در سلامت روحی و روانی تأثیر مثبت دارد، خاطرنشان کرد: اسلام توصیه فروانی مبنی بر سلامت جسمی مسلمانان نیز دارد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه ورزشکار باید به گونه‌ای باشد که دشمن از او بهراسد، خاطرنشان کرد: دشمن از آن بخش از نیروهای جوان و با انگیزه که دارای جسم سالم و نیرومند هستند، بیشتر واهمه دارد.

شاهرودی تصریح کرد: باید در حالی که از نظر سلاح و تجهیزات و موضوعات علمی رشد و پیشرفت می‌کنیم، از نظر توان جسمی نیز از توان بالایی برای مواجهه با دشمنان برخوردار باشیم.

وی افزود: اگر قدرت جسمی و توان روحی با ایمان ترکیب شود، موجب هراس دشمنان نظام اسلامی خواهد بود و این قضیه نیاز امروز ما است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با تأکید بر اینکه ورزش اقتدار ما را در جهان اثبات می‌کند، اظهار کرد: تلاش در راستای توسعه ورزش همگانی و قهرمانی از ضروریاتی است که باید به آن توجه کنیم.

شاهرودی تصریح کرد: انگیزه و اخلاق و رفتار ورزشکار باید برای ملت ایران پندآمیز و اسوه کاملی از ترکیب توان جسمی و نیروی روحی و معنوی باشد.

وی در ادامه با بیان اینکه سپاه و بسیج شجره طیبه هستند، گفت: اینها نیروهایی ثابت و استوار و توانمند هستند که در همه جا پراکنده شده و برکات آنها همه را در بر می‌گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان، خاطرنشان کرد: ورزشکاران و به ویژه آنهایی که در ورزش‌های باستانی فعالیت می‌کنند، حضرت علی (ع) را مقتدای خود می‌دانند.

شاهرودی با یادآوری فرمایش امام خمینی (ره) در خصوص اقتدای ورزشکاران به امیر مؤمنان، گفت: ایشان از نظر روحی و معنوی در رعایت آداب انسانی و اسلامی در برخورد با دشمنان یک اسوه به تمام معنا بودند.

وی با بیان اینکه ورزشکاران حاضر در جام مقاومت اسلامی، باید بتوانند در کشور دارای رتبه‌ها خوبی نیز باشند، خاطرنشان کرد: لازم است علاوه بر افتخارآفرینی داخلی در جبهه ورزشی نیز در زمره قهرمانان بزرگ تاریخ قرار بگیرند.


4531813
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است