گوناگون 23:55 - 07 مرداد 1394
یقه برای نشان ندادن شانه های پهن تاثیر زیادی دارد . یکی از انواع یقه ها که شانه های پهن و بزرگ شما را پنهان می کند یقه ی گرد و عریض است .

خانم های  شانه پهن اینگونه لباس بپوشند

حضرت رسول اکرم (صلّی الله علیه و آله و سلّم) فرموده اند: برای امت خود از دو چیز بیش از هر چیز خائف و ترسانم، اول هوای نفس و دوم آروزی دراز.

 

 

به گزارش سرویس خانواده جام نیوز، خانم هایی که قدبلند و چاق هستند معمولا شانه های پهنی دارند و برای زیباتر به نظر رسیدن نباید از هر نوع لباسی استفاده کنند . آنها اغلب باید از لباس های راه راه عمودی و رنگ های تیره استفاده کنند تا شانه های پهن شان نشان داده نشود و لاغرتر دیده شوند.

در واقع هرچه از پارچه های شلوغ استفاده کنید حواس شخص مقابل را پرت می کنید تا متوجه شانه های پهن شما نشود . پارچه هایی با راه راه های عمودی و تصاویر گل ها و منظره ها در کنار بالا بستن موها  بهترین پیشنهاد برای این افراد است .

 

 

از یقه های گرد و عرض دار استفاده کنید

یقه برای نشان ندادن شانه های پهن تاثیر زیادی دارد . یکی از انواع یقه ها که شانه های پهن و بزرگ شما را پنهان می کند یقه ی گرد و عریض است .

 

 

اگر از لباسی با رنگ تیره و یقه گرد استفاده کنید شانه های پهن تان نشان داده نمی شود و زیبایی ظاهرتان حفظ می شود .

 

 

از لباس های یقه هفت استفاده کنید

لباس های یقه هفت شانه های پهن را پنهان می کنند و علاوه بر آن هرچه یقه طویل تر باشد شانه های پهن بهتر نشان داده می شود . این لباس ها بالاتنه را بلند تر نشان می دهند و باعث لاغرتر به نظر رسیدن شخص نیز می شوند .

 

 

اگر از دو یقه فوق استفاده کنید و موهایتان را به بالای سر ببندید شانه هایتان بهتر نشان داده می شود البته موهای بلند اطراف شانه عریض بودن شانه ها را پنهان می کند .

 

 

از دامن های پلیسه دار استفاده کنید

دامن پلیسه دار یا پف دار تمرکز را از بالا تنه و سرشانه ها به سمت پاها جلب می کند و با پوشیدن این دامن ها زیباتر می شوید . البته اگر اضافه وزن دارید و پاها و شکم بزرگی دارید از دامن پف دار استفاده نکنید زیرا با این کار سایزتان بزرگتر نشان داده می شود .

 

 

از لباس های برش دار و تیره استفاده کنید

لباس هایی که روی سرشانه شان برش های تیره و  مشکی دارند برای کسانی که شانه های پهنی دارند مناسب تر است .

 

 

شلوارهای یکسره و بلند بپوشید

شلوارهای پلیسه دار ، آزاد و راسته مانند دامن های پف دار هستند و قد شما را بلند تر نشان می دهند و توجه را از شانه به پایین تنه جلب می کنند . البته اگر اضافه وزن دارید از این شلوارها استفاده نکنید.

 

 

از گردنبندهای بلند استفاده کنید

اگر می خواهید شانه های پهن تان نشان داده نشود از گردنبندهای بلند استفاده کنیدتا تمرکز از شانه هایتان برداشته شود . گردنبندهای بلند برای لباس های یقه سه سانت و یقه های صاف و پوشیده مناسب تر است .

 

 

یقه های که پشت گردن می افتند برای خانم هایی با شانه های پهن  مناسب تر است. دقت کنید از پشت گردنی نازک استفاده نکنید. روی این تاپ های پشت گردنی ، نیم کت چسبان و رنگ تیره بپوشید تا زیباتر نشان داده شوید.

 

 

نکته مهم

به هیچ وجه از لباس هایی که اپل دارند استفاده نکنید زیرا با این کار شانه هایتان چند برابر نشان داده می شوند. همچنین دور شال گردن کوتاه را خط بکشید. دستمال گردن شانه ها را کم عرض تر و زیباتر نشان می دهد . دستمال گردن های بلند بالاتنه را کشیده تر و شانه ها را ظریف تر نشان می دهد.

 

 

بیست ستون / 2018


6833360
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است