استانی 02:36 - 03 آذر 1393
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه طارم:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه طارم گفت: دشمنان با به راه انداختن جنگ نرم و تهاجم فرهنگی قصد ایجاد تفرقه در بین ملت ایران را دارند.

دشمنان با به راه انداختن جنگ نرم قصد ایجاد تفرقه در بین ملت ایران را دارند

حجت‌الاسلام محب‌علی احدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با تبریک هفته بسیج با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) از تشکیل بسیج اهداف خاصی را دنبال می‌کردند، تصریح کرد: ملت ایران در پیروزی انقلاب اسلامی ایران نقش به‌سزایی ایفا کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه طارم به حضور پررنگ بسیج در دوران هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و یادآور شد: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران با جنگ فیزیکی مواجه نیست، اما دشمن با تهاجم فرهنگی به جنگ با کشورمان آمده است.

این مسئول با اشاره به اینکه امروز بسیج با آگاهی و بصیرت مقابل دشمنان ایستاده است، متذکر شد: بسیجیان با حضور گسترده‌ خود در جبهه‌های حق علیه باطل در دوران هشت سال دفاع مقدس ایستادگی و مقاومت کردند.

احدی با بیان اینکه مردم پشتیبانی مادی و معنوی خوبی از جبهه‌های حق علیه باطل داشتند، افزود: مردم با حضور گسترده خود در صحنه‌های مختلف بسیج را به وجود آوردند.

این مسئول حضور بسیج در جامعه را علت پیشرفت خوب انقلاب تاکنون ارزیابی کرد و اظهار داشت: بسیجیان امروز در همه حوزه‌های علمی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، محرومیت‌زدایی و سازندگی حضور گسترده‌ای دارند.

احدی در ادامه به نقش بسیج در دوران هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و بیان داشت: در دوران جنگ تحمیلی بسیجیان کشورمان با همه توان در جبهه‌های حق علیه باطل حضور یافتند.

وی ادامه داد: در این دوران عده بسیاری از مردم ولایی کشورمان در پشت جبهه‌ها حضور داشتند و حمایت‌های مالی و معنوی خود را به رزمندگان اسلام ارسال می‌کردند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه طارم در ادامه با اشاره به اینکه امروز جنگ سخت و فیزیکی در کشورمان وجود ندارد، افزود: دشمنان با به راه انداختن جنگ نرم و تهاجم فرهنگی قصد ایجاد تفرقه در بین ملت ایران را دارند.

این مسئول با تاکید بر اینکه تهدیدات نظامی و تحریم‌ها نتوانسته ذره‌ای از اراده مردم کشورمان را برای حضور در صحنه کم کند، بیان داشت: امروز با توجه به شرایط به وجود آمده وظیفه مردم و بسیجیان سخت‌تر از دوران دفاع مقدس است.

احدی اضافه کرد: در جنگ سخت نقشه‌ها و اقدامات دشمن معلوم و قابل پیش‌بینی است ولی در جنگ نرم اقدامات دشمنان به مراتب سخت‌تر می‌شود.


5254280
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است