سیاسی 14:48 - 09 آذر 1394
افشای اندیشه خشونت‌زای غرب در نامه دوم/۴
عضو هیأت‌رئیسه فراکسیون اصوگرایان رهروان ولایت مجلس گفت: رایزنان فرهنگی ما در کشورهای دیگر باید به تبیین نامه مقام معظم رهبری به جوانان غربی بپردازند و از ظرفیت آن در جهت گسترش ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی استفاده کنند.

جلیلی: سفارتخانه‌های ایران نامه رهبری را به دست جوانان غربی برسانند/تفکیک بین اسلام ناب و اسلام ساختگی غرب

اسماعیل جلیلی نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به دومین نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان غربی و اروپایی گفت: رایزنان فرهنگی ما در کشورهای مختلف به‌ویژه در کشورهای غربی باید اقدامات لازم را در جهت تبیین نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان غربی و انتقال آن به افکار عمومی کشورهای پذیرنده، صورت دهند.

وی ادامه داد: ضرورت دارد تا سفارتخانه‌های ما در کشورهای غربی برای تعامل با جوانان این کشورها از نامه رهبر معظم انقلاب بهره گیرند و در جهت ترویج ارزش‌های نظام دینی جمهوری اسلامی از آن بهره گیرند.

عضو هیأت‌رئیسه فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در نامه اخیر خود به جوانان غربی چهره تکفیری‌ها را به جوانان غربی نشان دادند و به تبیین حمایت‌های انجام‌شده از این گروه‌های تروریستی پرداخت که کشورهای استکباری به‌ویژه آمریکا حامی مالی و پرورش‌دهنده این گروه‌های تروریستی هستند.

جلیلی خاطرنشان کرد: امروز اگر بلایی بر سر غربی‌ها می‌آید ریشه آن را باید در تفکر دولت‌های غربی دنبال کرد و این مهم‌ترین نکته‌ای بود که در ارتباط با داعش و حامیان آنها در نامه رهبر معظم انقلاب به آن اشاره شده بود.

وی در پایان گفت: تفکیک بین اسلام ناب و اسلام ساختگی کشورهای غربی به زیبایی در نامه رهبر معظم انقلاب تبیین و اسلام ناب به درستی برای جوانان غربی تشریح شده بود.

http://fna.ir/FWWU3V

7450175
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سفیر جمهوری اسلامی ایران در فرانسه توضیحاتی را درباره حادثه امنیتی امروز در محل کنسولگری کشورمان در پاریس ارائه داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» بروجردی گفت: ‌نکته مهم این است که الگو انتخاب شده در عملیات وعده صادق الگوی ابر قدرتی بود. ما اعلام کردیم که در بالاترین سطح می‌زنیم و همین کار را هم کردیم.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس دستگاه سیاست خارجی کشورمان در دیدار با همتای الجزایری خود بر آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای ارتقای روابط دو کشور در تمام سطوح سیاسی، اقتصادی و فرهنگی و همچنین اجرایی شدن توافقات فی‌ما‌بین تاکید داشت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران در دیدار با همتای برزیلی خود گفت: اقدام نظامی جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی در چهارچوب دفاع مشروع و وفق حقوق بین‌الملل صورت گرفت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران در دیدار با همتای برزیلی خود گفت: اقدام نظامی جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی در چهارچوب دفاع مشروع و وفق حقوق بین‌الملل صورت گرفت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نشست امیرعبداللهیان با سفرای کشور‌های عضو سازمان همکاری‌های اسلامی در محل سازمان ملل متحد برگزار شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیرعبداللهیان در واکنش به ساقط شدن چند ریز پرنده توسط پدافند کشورمان در اصفهان، گفت: حامیان رسانه‌ای رژیم صهیونیستی در تلاشی مذبوحانه سعی داشتند از شکست مجددشان، پیروزی بسازند؛ در حالی که ریزپرنده‌های ساقط شده هیچ خسارت مالی و جانی در بر ن...
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» ایمن الصفدی گفت: اردن مصمم است که در تحولات غزه، آسمان این کشور مورد سوءاستفاده اسرائیل قرار نگیرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» ایمن الصفدی گفت: اردن مصمم است که در تحولات غزه، آسمان این کشور مورد سوءاستفاده اسرائیل قرار نگیرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سفیر ایران در اتریش با اشاره به تحریم‌های اخیر علیه کشورمان گفت که اعتیاد به تحریم و تحقیر قوانین بین‌المللی، معرفی کننده آن را مستعد ابتلا به زوال عقل می‌کند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است