استانی 12:40 - 31 شهریور 1396
امام جمعه دماوند:
دماوند- امام جمعه دماوند گفت: اظهارات ترامپ در سازمان ملل متحد، بار دیگر اوج دشمنی وی با ملت و دولت ایران را به نمایش گذاشت.

اظهارات ترامپ اوج دشمنی وی با ملت و دولت ایران را به نمایش گذاشت

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین کاظم فتاح دماوندی، در خطبه های نماز جمعه امروز شهرستان دماوند، طی سخنانی به اظهارات ضد ایرانی و ضد برجامی رییس جمهور امریکا اشاره کرد و گفت: این اظهارات بار دیگر، عمق دشمنی های امریکا با ملت و دولت ایران را نشان داد، ترامپ در حمله لفظی علیه تعدادی از کشورها از جمله ایران چیزی کم نگذاشت.

وی اضافه کرد: شدت حملات ترامپ در سخنرانی علیه ایران به حدی بود، که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسراییل را ذوق زده کرد و در توئیتی به زبان عبری، سخنان ترامپ را شجاعانه ترین سخنرانی در سازمان ملل طی ۳۰ سال گذشته دانست.

امام جمعه دماوند با بیان این که ترامپ ایران را مظهر خشونت و هرج و مرج دانست، تاکید کرد: وی از حمایت ایران از حزب الله لبنان و انصار الله یمن و حکومت بشار اسد در سوریه می سوزد و توافق هسته ای را بدترین توافق نامه در طول تاریخ امریکا می داند و از القاب پلید، فاسد یاغی، دیکتاتوری و شریر برای ایران و کره شمالی استفاده کرده و به انتقاد از وضعیت دموکراسی در ایران پرداخت.

فتاح دماوندی گفت: دولت امریکا باید ۲۵ مهرماه گزارش خود در خصوص پایبندی ایران به مفاد برجام به کنگره ارائه کند و اگر پایبندی ایران تایید نشود، کنگره ۲ ماه فرصت خواهد داشت که در مورد سرنوشت برجام تصمیم بگیرد، اما مقامات اروپایی، به دور انداختن توافق هسته ای را خطایی بزرگ می دانند.

این خبر تکمیل می شود . . .


9430344
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است