استانی 11:18 - 05 خرداد 1394
وزیر راه وشهرسازی:
عباس آخوندی، از آماده شدن قطعه چهار آزادراه تهران-شمال در اوایل تابستان خبر داد و گفت: بر اساس آمار و اطلاعاتی که دریافت کردم ساخت قطعه یک فعال شده و تونل‌ها و پل‌های این قطعه نیز در حال ساخت و ساز است.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ؛به نقل ازروابط عمومی استانداری مازندران، عباس آخوندی وزیر راه وشهرسازی از آماده شدن امضای قراداد جدید با چین برای تکمیل قطعه یک آزادراه تهران-شمالقطعه چهار آزادراه تهران-شمال در اوایل تابستان خبر داد و گفت: بر اساس آمار و اطلاعاتی که دریافت کردم ساخت قطعه یک فعال شده و تونل‌ها و پل‌های این قطعه نیز در حال ساخت و ساز است؛ همچنین مشکلات قراردادی که بنیاد مستضعفان با طرف چینی داشت رفع و قرارداد جدید بسته شده است.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه متاسفانه این قطعه قبل از آماده سازی مورد بهره برداری قرار گرفت گفت: هنگام بهره‌برداری در مرحله پیشرفت ۸۰ درصد و بدون ایمن سازی کامل قرار داشت که خوشبختانه طی برنامه ریزی جدیدی که طراحی شد ۲۰ کیلومتر از آزادراه در حال آسفالت ریزی است که پیش از این قبل از آسفالت ریزی نهایی بهره برداری شده بود.

وی ادامه داد: این قطعه از جهت ایمن سازی نیز در حال آماده شدن است و محلی که در عید نوروز شاهد ریزش کوه بودیم ایمن سازی شده و سایر بخشهای جاده نیز از جهت ایمن سازی قسمت به قسمت بررسی شده و هر جایی که احتمال ریزش کوه وجود داشت بتن پاشی و میخ کوبی شد یا سازه‌های بزرگ فلزی نصب شد تا سنگ وارد جاده نشود.

آخوندی با تاکید بر ایمن سازی گسترده قطعه چهارم آٰزادراه تهران – شمال افزود: ۵۵ میلیارد تومان برای این ۲۰ کیلومتر باید هزینه شود که تابه حال ۴۰ میلیارد تومان هزینه شده است. ۱۵ میلیارد تومان دیگر نیز هزینه می شود تا جاده آماده بهره برداری شود.

وی ادامه داد: برای اوایل تابستان قطعه چهارم آزادراه تهران – شمال آماده می شود و به صورت ایمن در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه بعد از قطعه چهار٬ قطعه بازدید می‌شود گفت: بر اساس آمار و اطلاعاتی که دریافت کردم ساخت قطعه یک فعال شده و تونل ها و پل های این قطعه نیز در حال ساخت و ساز است؛ همچنین مشکلات قراردادی که بنیاد مستضعفان با طرف چینی داشت رفع و قرارداد جدید بسته شده است.

در این بازدید دکتر ربیع فلاح استاندار مازندران با اشاره به در پیش بودن سفرهای تابستانی خواستار تسریع در تکمیل قطعه چهارم آٰزادراه تهران – شمال شد.

یادآور می شود:وزیر راه و شهرسازی دیروز به مازندران سفر کرده بود.

انتهای پیام/س




6446148
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است