استانی 11:04 - 11 شهریور 1393
مداح:
سمنان - خبرگزاری مهر: دبیر هیئت تکنواندو استان سمنان از بیمه بودن دو هزار و 400 ورزشکار تکنواندو کار استان خبر داد.

2400 تکنواندو کار استان سمنان بیمه شدند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسن مداح صبح سه شنبه در نشست مسئولان هیئت تکنواندو استان سمنان با رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان در محل این هیئت ضمن بیان اینکه تعامل این دو هیئت، برای رشد سلامت این هنر، مطلوب بوده و هست خواستار افزایش این تعاملات در خصوص نیروی انسانی به ویژه مربیان شد.

وی با اشاره به این مطلب که دو هزار و 400 ورزشکار تکنواندو استان سمنان دارای بیمه هستند و به لحاظ آمار جز اولین ها بین هیئت ها محسوب می شوند اظهار داشت: با توجه به این تعداد بیمه شده باید با ایجاد تعامل با هیئت پزشکی در خصوص مسایل آموزشی، روانشناسی، کمک های اولیه و بهداشتی و ... مربیان و بازیکنان تحول ایجاد کرد و سطح آگاهی افراد را افزایش داد.

رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان سمنان نیز در این نشست هیئت تکنواندو را از جمله هیئتهای مهم ورزشی استان برشمرد و عنوان کرد: هیئت پزشکی آمادگی لازم برای تعامل بیشتر با ورزشکاران را دارد.

 دکتر رمضان حیدریان اصول تغذیه، نرمش، کمک های اولیه و مکمل های مربیان وورزشکاران را مهم دانست و افزود: هیئت پزشکی آمادگی لازم را برای بررسی این نکات و برگزاری دوره ها و کلاسهای آموزشی در هیئت تکواندو استان را دارد.

بر اساس مصوبات این جلسه هیئت پزشکی ورزشی در راستای تسهیل فرآیندها و امور مشاوره ای و آموزشی در بخش بانوان و آقایان دو پزشک متخصص طرف قرارداد خود را معرفی کرد.


4625609
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است