اجتماعی 01:20 - 03 آذر 1393
فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران از دستگیری ۶ شروری خبر داد که با عربده کشی و بستن یکی از خیابان‌های این شهرستان، به یکی از کسبه محل حمله‌ور شده و وی را با کارد سلاخی مجروح کرده بودند.

دستگیری ۶ شرور عربده‌کش در پردیس
به گزارش افکارنیوز، سردار سیروس فتحی با اعلام خبر دستگیری ۶ شرور در منطقه پردیس به دنبال ایجاد درگیری، عربده‌کشی، قدرت‌نمایی، چاقوکشی و ضرب و شتم یکی از شهروندان در این محدوده اظهار داشت: در ساعت ۷ بعد از ظهر روز بیست و ششم آبان ماه، باتوجه به تماس مردمی با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ و اعلام گزارشی در خصوص وقوع یک فقره درگیری منجر به جرح در خیابان فردوسی شهرستان پردیس، عوامل پلیس در منطقه مذکور حاضر شده و باخبر شدند که تعدادی از اشرار منطقه با چاقوکشی و ایجاد رعب و وحشت با یکی از کسبه محل در هنگام خروج از محل کارش درگیر شده‌اند و پس از مجروح کردن وی با کارد سلاخی، از محل متواری شده‌اند.



فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران با اشاره به اظهارات شاهدان ماجرا افزود: شاهدان این ماجرا در تشریح ماوقع عنوان کردند، زمانی که یکی از کسبه محل در حال خروج از محل کارش بود، یک پراید با دوسرنشین در مقابل وی ترمز کرده و به بهانه‌ای واهی با او درگیر شده و به وی حمله‌ور می‌شوند و در حین درگیری نیز دو دستگاه موتورسیکلت با چهار سرنشین که از دوستان سرنشینان خودروی پراید بودند به محل رسیده و شروع به ضرب و شتم این کسبه و همکاران وی می‌کنند.



وی ادامه داد: شاهدان در اظهارات خود عنوان کردند که در حین درگیری این اشرار با کسبه محل، یکی از اشرار با یک کارد سلاخی به وی حمله‌ور شده و کارد را از پشت به بالای گردن وی و در ناحیه مخچه وارد کرده است که پس از انتقال نامبرده به یکی از مراکز درمانی شهرستان پردیس، وی به علت شدت جراحات وارده به بیمارستان شهدای تجریش منتقل شد. این درحالی است که اشرار پس از وارد آوردن این جراحت، با عربده‌کشی، قدرت‌نمایی و ایجاد رعب و وحشت با استفاده از قمه و چاقو، اقدام به بستن خیابان کرده بودند.



فتحی گفت:‌ پس از وقوع این حادثه و با توجه به حساسیت موضوع، فرماندهی ویژه انتظامی شرق استان تهران به موضوع وارد شد و اکیپی به سرپرستی سرهنگ رستگاری فرمانده شهرستان پردیس، با همکاری پلیس امنیت و روسای کلانتری‌های شهرستان تشکیل شد و رسیدگی به پرونده را در دست بررسی قرار داد.



فرمانده انتظامی شرق استان تهران افزود:‌ پس از انجام تحقیقات اولیه، ماموران موفق شدند ظرف مدت یک ساعت هویت هر ۶ شرور این پرونده را شناسایی و ۴ تن از آن‌ها را دستگیر کنند.



وی گفت: پس از بازجویی‌های انجام شده از متهمان دستگیر شده و با توجه به اقدامات پلیسی، ماموران توانستند محل اختفای دو ضارب اصلی با نام‌های «ج_۲۸ ساله» و «د_۲۴ ساله» را شناسایی کنند و در ساعت ۱۰ صبح روز پنجشنبه درحالی که محل اختفای آن دو را تحت محاصره قرار داده بودند، با تسلیم شدن متهمان، آن‌ها را بازداشت کردند.



سردار فتحی در پایان با اشاره به تلاش فرمانده انتظامی شهرستان پردیس و رئیس پلیس امنیت این شهرستان برای دستگیری این متهمان، خاطرنشان کرد: متهم دستگیر شده به نام «ج_ ۲۸ ساله»، دارای ۴ فقره سابقه کیفری در خصوص سرقت،‌ شرارت و مواد مخدر بوده و هر دو متهم اصلی پرونده، پس از بازداشت و اعتراف به جرائم خود، در اختیار مراجع قضائی قرار گرفته و با صدور قرار قانونی روانه زندان شدند.

5254162
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور از جان باختن هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات جاده‌ای در تعطیلات نوروز امسال خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی شورای شهر تهران گفت: مساحت مورد نیاز برای نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب فراهم نشده و به همین جهت این نمایشگاه امسال در مصلی برگزار خواهد شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده کل انتظامی کشور می‌گوید که با حمایت‌های مجلس، دولت و قوه قضائیه و همراهی مردم اجرای طرح نور را با قوت، دقت و هوشمندی ادامه خواهیم داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی شورای شهر تهران گفت: مساحت مورد نیاز برای نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب فراهم نشده و به همین جهت این نمایشگاه امسال در مصلی برگزار خواهد شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» همزمان با هفتم اردیبهشت ماه، برگزاری رویداد
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران گفت: امسال ۵۰۰ دستگاه از اتوبوس‌های شهری اورهال خواهند شد و ۵۰۰ دستگاه مینی‌بوس نیز در خطوطی که مسافران کمی دارند، به شهروندان خدمات رسانی خواهند کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست کشور گفت: کارکرد این شورا نگاه درون سازمانی و فرهنگ سازی است، حوزه فرهنگ در محیط زیست از اهمیت بسزایی برخوردار است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران از ورود ۵ هزار اتوبوس فعال و نوسازی شده به چرخه حمل و نقل عمومی تا پایان سال خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» اولین دادگاه‌های علنی برخط دادگستری استان تهران در سال ۱۴۰۳ در شعبه اول بخش قضایی قلعه نو برگزار شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس ستاد انتخابات شهرستان تهران از اختصاص ۱۳۲ شعبه اخذ رای سیار برای دور دوم انتخابات مجلس در این حوزه انتخابیه (تهران، ری، اسلامشهر، شمیرانات و پردیس) خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است