استانی 18:57 - 23 بهمن 1394
بازی خوب را از هر دو تیم شاهد بودیم .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: آنالیز خوبی از تراکتور قبل از بازی داشتیم و عملا آن‌ها را خنثی کرده بودیم و در مجموع یک اتفاق ساده باعث شد یک پنالتی راحت بدهیم و برد را با تساوی عوض کنیم.

عبدالله ویسی با اشاره به اینکه با این وجود از اتحاد تماشاگران استقلال و فولاد در این بازی خوشحالم که به ورزشگاه آمدند افزود: آنها شرایط جدول را درک کردند و ناراحتم که نتوانستیم آن‌ها را خوشحال به خانه‌هایشان بفرستیم.

وی گفت: تعویض علی اصغر عاشوری یک بحث تاکتیکی بود. او توانش تمام شده بود و تراکتورسازی هم داشت روی ما فشار می آورد و مجبور بودیم این بازیکن را تعویض کنیم.

سرمربی استقلال خوزستان افزود: در مجموع از بازی که یک یک تمام می‌شود و دو تیم با پنالتی گل می زنند می توان فهمید که آن بازی چقدر حساس بوده است.

انتهای پیام/ ا


7677055
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است